مدیر مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) مشهد آخرین وضعیت بازسازی این ورزشگاه را تشریح کرد.

آخرین وضعیت بازسازی مجموعه ثامن‌الائمه(ع) مشهد
به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی سلاطین  با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد اظهار داشت: خوشبختانه روند بازسازی شرایط خوبی دارد، مشکل اسکوربود کاملا برطرف شده و چمن نیز کشت شده و شرایط بسیار خوبی دارد و باید ببینیم چقدر زمان می‌برد تا به شرایط قابل استفاده برسد.

وی گفت: بازسازی اطراف زمین و سکوها نیز از سوی پیمانکار آغاز شده و اگر این روند ادامه یابد قطعا ساختار استادیوم مهیا می‌شود؛ گازکشی استادیوم نیز در حال انجام است و صرفا باید دید شرایط استفاده از چمن از نگاه پیمانکار چه زمانی مهیا می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد گفت: چمن دو ماه قبل کشت شده و نخستین اصلاح چمن نیز چند روز پیش صورت گرفت؛ امروز نیز سم‌پاشی و کودپاشی داشتیم و از نظر ظاهر، چمن عالی و آماده است اما اینکه از چه زمانی قابلیت برگزاری بازی دارد نیازمند بررسی شرایط استحکام چمن است.

سلاطین گفت: ضمن اینکه بحث چمن تمرینی استاندارد نیز از سوی باشگاه پدیده در این ورزشگاه دنبال می‌شود و خود دوستان باشگاه پدیده نیز دنبال هستند تا هر چه سریع‌تر وضعیت استادیوم مشخص شود و خوشبختانه شرایط مناسبی داریم اما باید ببینیم پس از آماده شدن ورزشگاه نظر شورای تامین و باشگاه پدیده چیست.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.