البرز- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: فاز نخست پروژه آزادراه تهران - شمال با تزریق اعتبار لازم نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فاز نخست آزادراه تهران شمال نیمه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت در نشست بررسی وارزیابی روند پیشرفت پروژه آزادراه به تهران شمال وپس از اعلام گزارش پیمانکار که صبح سه شنبه در محدوده استان البرز برگزار شد اظهار کرد: اعتباری ۳۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال اختصاص یافته و توقع می رود ظرف ۲ ماه فاز یک این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیکی برود.

وی افزود: وظیفه داریم بستر لازم برای تردد آسان مردم را فراهم کنیم  وشایسته نیست که مردم در تعطیلات وقت خود را در ترافیک سنگین صرف کنند.

نوبخت تصریح کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا فاز یک پروژه آزادراه تهران شمال نیمه اول سال  جاری به بهره برداری برسد.

معاون رییس جمهور از بهره برداری ۳۰۰ کیلومتر راه جدید در کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: پنجه در پنجه نظام سلطه داریم اما با برنامه ریزی دقیق اراده ملی و مقاومت خود را به نمایش می گذاریم.

نوبخت با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان نیز برای تسریع در اجرای پروژه فاز یک آزادراه تهران به شمال  و تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده است گفت: پس از تخصیص اعتبارات لازم انتظار می رود ظرف ۲ ماه فاز یک این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.