گیلان- ده استارت‌آپ موفق گیلانی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۱۹، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ، حضور یافتند.

حضور ده استارت‌آپ پارک علم و فناوی گیلان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، در اینوتکس امسال، پارک علم و فناروی گیلان با حمایت از ده استارت‌آپ گیلانی به منظور ارائه توانمندی‌ها و معرفی این استارت‌اپ‌ها در این نمایشگاه حضور یافت.

آقای ایمان قربانی دبیر اکوسیستم استارت‌آپی پارک علم و فاوری گیلان در این نمایشگاه اظهار داشت: امسال پارک علم و فناوری گیلان به همراه ۱۰ استارت‌آپ گیلانی با نگاه حمایتی از این استارت‌آپ‌ها و با هدف ارائه توانمندی‌های ایشان و معرفی اکوسیستم استارت‌آپی گیلان و همچنین ایجاد شبکه سازی با اکوسیستم های دیگر در کشور و فراهم نمودن بسترهی مناسب برای توسعه روابسط با دیگر استان های کشور با فراهم نمودن فضای نمایشگاهی مناسب در این نمایشگاه حضور یافت.

قربانی با اشاره به حضور ده استارت‌آپ گیلان گفت: از ده استارت‌آپ حاضر در نمایشگاه امسال هشت استارت‌آپ به مرحله تولید و بازار رسیده اند و در حال فعالیت در بازار هستند و همگی انها از شرایط خوبی برخوردار هستند.

دبیر اکوسیستم استارت‌آپی پارک علم و فاوری گیلان با اشاره به برنامه های این سازمان گفت: راه‌اندازی فضای کاری اشتراکی در پارک علم و فناوری گیلان با هدف کمک به شبکه سازی و رشد و توسعه اکوسیستم‌ها و ایجاد یک هم‌افزایی بین اعضای این اکوسیستم و نقطه اتصال بین تمام کنشگران اکوسیستم خواهد بود.

 وی ادامه داد: اکوسیستم نوآوری گیلان در مرحله ابتدایی و شروع به کار است و با برگزاری مجدد استارت‌آپ هایی مانند ویکاندها، و حمایت از رویدادهایی مانند بانی، همفکر ، بتوانیم به رشد و توسعه این اکوسیستم کمک نماییم، تا بتوانیم علاوه بر فرهنگ‌سازی و آشنایی جامعه با این سیستم آن را گسترش دهیم.

قربانی در راستای حمایت های سازمان های دولتی استان گفت: در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری از سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم با حضور پررنگ خود در حمایت از این اکوسیستم ، بتوانیم در استان شاهد روند رو به رشد توسعه علم و فناوری باشیم. البته برخی از دستگاه های اجرایی مرتبط با نوآوری و فناوری در این باره حمایت های خودرا دریغ نکرده اند که البته حضور تمامی سازمان ها از جمله دستگه های اجرایی، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاه ها باید هم گام باهم و پررنگ تر باشد و با هم‌افزایی و حمایت های مستمر، در توسعه و پیشرفت این اکوسیستم کمک نمایند.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.