البرز- دبیر هیئت تنیس استان البرز گفت: با تلاش های صورت گرفته در هیئت و حمایت و توجه فدراسیون تنیس البرز از حالت زنگ تفریح و زیر سایه تهران خارج شده و این استان به یکی از قطب های تنیس کشور تبدیل شده است.

البرز به قطب تنیس کشور تبدیل شده‌ است

جعفر سهرابی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان این که هیئت تنیس البرز تلاش می کند تا زیر ساخت این رشته را توسعه دهد اظهار کرد: در حال حاضرکمیته استعدادیابی استان البرز با انجام تست از بیش از ۲۵۰۰ دانش آموز در مدارس بهترین کمیته ایران است.

وی تصریح کرد: شاید از این تعداد زیاد تنها دو تنیسور حرفه ای به ورزش کشور معرفی شود اما از این که توانسته ایم مسیر حرفه ای و اصولی توسعه را درپیش بگیریم خرسند هستیم.

دبیر هیئت تنیس استان البرز توسعه امکانات سخت افزاری را از عوامل مهم پیشرفت تنیس دانست و گفت: در حال حاضر زمین های بسیار خوبی در مجموعه ورزشی انقلاب، جهانشهر، مهرشهر، فردیس و دهکده چهارباغ ساوجبلاغ وجود دارد که به همین سبب می توانیم ازرقابت های بزرگ میزبانی کنیم.

البرز میزبان رقابت های بین المللی تنیس می شود

سهرابی از برگزاری رقابت های بین المللی تنیس در تابستان سال جاری خبرداد و گفت: مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال و پیشکسوتان کشور به میزبانی دهکده چهارباغ برگزار می شود که کشورهای مطرح نیز در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

وی در خصوص حامیان مالی مسابقات بین المللی تنیس گفت: اسپانسرهای خوبی برای این مسابقات جذب شده ومشکل خاصی به لحاظ مالی نخواهیم داشت اما باید پذیرفت شرایط اقتصادی به گونه ای است که شرکت ها علاقه چندانی برای تبلیغات ندارند.

دبیر هیئت تنیس استان البرز تصریح کرد: باتوجه به فعالیت ورزشکاران مستعد در صورت وجود اسپاسنر و حامی مالی مربیان خارجی وارد استان شده و البرز به قطب تنیس ایران تبدیل خواهد شد.

سهرابی با اشاره به موفقیت ورزشکاران البرزی گفت: نیمی از تیم ملی بانوان را ورزشکاران البرزی تشکیل می دهند و در سطح ملی همواره استان البرز را صاحب مقام کرده اند، آقایان نیز به نسبت گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.