۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 659461

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فقط طی ۸۶۹ روز بعد از حضور در کاخ سفید بیش از ۱۰ هزار و ۷۹۶ دروغ و اظهار خلاف واقع بیان داشته است.

ثبت رکورد جدید توسط «دروغگوترین رئیس جمهور آمریکا»

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، معمولا وقتی صحبت از جهان سیاست و سیاستمداران به میان میاید، ناخودآگاه اکثر افراد به یاد اظهارات خلاف واقع و بعضا دروغگویی در این عرصه می افتند؛ البته برخی دیگر سیاسیون را به دلیل حضور در این عرصه مهم و تاثیرگذار به دلیل اظهارات خلاف واقع و بعضا دروغ مورد شماتت قرار نمیدهند فارغ از اینکه دروغ و دروغگویی همیشه و در همه حال مذموم و نکوهیده است.

در این بین اما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روی همه همتایان خود را سفید کرده است؛ دونالد ترامپ که به اتخاذ مواضع متناقض در عرصه دیپلماسی مشهور است درحال حاضر رکورد دروغگو ترین رئیس جمهور آمریکا را نیز به خود اختصاص داده است.

بخش افکارسنجی روزنامه واشنگتن پست آمریکا که پیش از این از ۱۰ هزار دروغ یا بیانیه گمراه کننده را در ۸۲۷ روز از زمان ریاست جمهوری ترامپ خبر داده بود این بار در گزارشی از ۱۰ هزار ۷۹۶ دروغ و ادعای غلط ترامپ طی ۸۶۹ روز خبر داده است.

طبق این گزارش،  رئیس جمهور آمریکا، که پیش از این و  درتاریخ ۲۶ آوریل توانسته بود رکورد بیش از ۱۰ هزار بار دروغگویی یا ادعاهای نادرست را بشکند اینبار تنها بعد از ۴۲ روز از گزارش نخست یعنی طی ۸۶۹ روز بعد از ورود به ساختمان بیضی شکل کاخ سفید رقم دروغ ها و ادعاهای خلاف واقعش را به ۱۰ هزار و ۷۹۶ مورد رسانده است.

طبق گزارش واشنگتن پست ، ترامپ توانست در ۶۰۱ روز بعد از زمان انتخابات ریاست جمهوری رکورد ۵ هزار دروغ را بشکند و ۲۲۶ روز بعد از آن بتواند رکورد خود را به ۱۰ هزار دروغ برساند.

این در حالی است که سرعت دروغ گفتن رئیس جمهور آمریکا افزایش یافته و در حال افزایش است و سرعت آن با تعداد جلسات او نیز ارتباط مستقیم دارد.

ترامپ طی روزهای اخیر، قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره و همچنین در جریان تعطیلی دولت و گزارش دادستان ویژه «رابرت مولر» در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ انجام داد.

طبق گزارش واشنگتن پست، بسیاری از اظهارات دروغین ترامپ در رابطه با ساخت دیوار مرزی با مکزیک بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.