در چند روز گذشته چندین رندر جدید از Pixel 4 منتشر شده است، ولی این رندر جدید با تمامی گزینه های قبلی تفاوت داشته و به واقعیت نزدیک تر است.

تصاویری جدید از پیکسل 4 گوگل منتشر شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، چند ساعت پیش، برخی از تصاویر دستنویس از یک گوشی که پیشتر شبیه گوگل پیکسل 4 بود، نشان داده شد، این تصاویر چند تفاوت با رندرهای گذشته داشت، تصاویر جدید با دو دوربین عقب در گوشه سمت چپ بالا و دو دوربین سلفی در بالای گوشه سمت راست صفحه نمایش بود ، بله به نظر می رسد گوگل در سال جاری با فن آوری معروف پانچ وارد میدان رقابت خواهد شد.

در چند روز گذشته چندین رندر جدید از Pixel 4 منتشر شده است، ولی این رندر جدید با تمامی گزینه های قبلی تفاوت داشته و به واقعیت نزدیک تر است. در حقیقت، آنها خیلی بیشتر شبیه به تغییرات طراحی شده اچ تی ام ال برای اپل در همین سال هستند، با یک دوربین عریض در پشت، حتی در موقعیت مشابه به مانند اپل قرار دارد. به نظر می رسد که کوه بزرگ گوگل به جای سه دوربین، دو دوربین داشته باشد.

اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی از بین رفته است، که این بدان معنی است که احتمال قوی پیکسل 4 یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار می دهد، یا شاید گوگل در سال جاری فقط با سیستم امنیتی چهره باز شود، جک هدفون هنوز هم در پرچدار گوگل وجود ندارد، دو بلندگو را می توان در پایین گوشی مشاهده کرد، به این معنی که در بخش جلویی گوشی بلندگویی وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر، اندازه و موقعیت گوشی ممکن است به این معنا باشد که گوگل قصد دارد تا پیکسل 3 XL همچنان بزرگترین گوشی هوشمند این کمپانی بماند. اگر ارگونومی خوبی داشته باشد، در این ابعاد می تواند گوشی دوست داشتنی برای کاربران باشد.

همان طور که در تصاویر می بینید، گوشی در حالت کاملا تیره قرار دارد، و چون گفته می شود که آنها براساس طرح اولیه Pixel 4 ساخته شده اند، می تواند این امر را به ما برساند که پرچمدار جدید گوگل ممکن است در حالتDark  عرضه شود.

گوگل می تواند این طرح را مانند گذشته آزمایش کند اما در نهایت گزینه دیگری را انتخاب کرد.

مطمئنا گوگل به پرچمداران اپل و کهکشانی های سامسونگ نیز توجه کرده و از آنان الهام می گیرد تا بتواند با این دو غول تکنولوژی رقابت کند،  Pixel 4 احتمالا باید با یک چیپ ست Snapdragon 855 با حداقل 6 گیگابایت حافظه RAM عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.