سری جدید فیلم سینمایی انیمیشن «داستان اسباب بازی‌ها» که چهارمین قسمت این مجموعه است، از جمعه ۳۱ خرداد به سینماهای جهان می‌آید.

«داستان اسباب بازی ۴» این هفته می‌آید

به گزارش خبرنگار فرهنگی قدس آنلاین داستان این قسمت با اضافه شدن اسباب بازی جدید به نام «فورکی» به جمع «وودی» و دوستانش همراه است. گروه به همراه صاحبشان به سفری جاده ای می‌روند و «وودی» دوست قدیمی‌اش «بو» را پیدا می‌کند اما خیلی زود می‌فهمد آنها در دو دنیای جداگانه زندگی می‌کنند. این سفر با رویدادهای زیادی همراه است و شعار فیلم این است: در مسیر جاده زندگی، دوستان قدیم، دوستان جدید و داستانهایی هستند که باعث تغییرتان می‌شوند.

کارگردان این فیلم که تولید جدید کمپانی انیمیشن پیکسار است، جاش کولی است و هنرپیشه‌های مطرح‌هالیوود مانند تام هنکس، کیانوریوز و مل بروکس در آن صداپیشگی کرده اند. این فیلم یک ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای از شانس‌های فروش بالا در جدول فروش هفته‌های پیش روی سینمای جهان است.

قسمت قبلی «داستان اسباب بازی» که به کارگردانی لی آنرگیچ در سال ۲۰۱۰ اکران شد، بیش از یک میلیارد و ۶۰ میلیون دلار فروش کرد و چهارمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما پس از «منجمد(فروزن) »، «شگفت انگیزان ۲» و «مینیون‌ها» شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.