یزد - رئیس اورژانس استان یزدغرق شدن ۵ عضو یک خانواده در استخر کشاورزی در شهرستان خاتم را تایید کرد .

غرق شدن ۵ عضو یک خانواده در استخری کشاورزی در شهرستان خاتم

احمد دهقان شامگاه سه شنبه درگفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر اظهارداشت : نیروهای اورژانس عصر سه شنبه در پی تماس تلفنی به محله چاه داف در منطقه  چاهک  شهرستان هرات برای نجات جان ۵نفر از اعضای یک خانواده که در استخر آب کشاورزی گرفتارشده بودند اعزام شدند که با تلاش های تیم اورژانس متاسفانه تمام اعضای این خانواده فوت شدند .

وی افزود : یک دختر ۳ساله و یک پسر ۵ساله  در هنگام بازی داخل استخر ذخیره آب افتادند که پدر بزرگ خانواده برای نجات آنها اقدام کرد وسپس پدر ومادر فرزندان هم برای نجات آنها وارد استخر شدند که این افراد به دلیل  نداشتن مهارت شنا و این که عمق استخر زیاد بوده همگی جان خود را از دست دادند .

 دهقان ادامه داد : همکاران ما سریع به محل حادثه اعزام شدند که عملیات نجات را انجام بدهند  ولی متاسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته توسط تیم اورژانس دو کودک در محل حادثه و سه عضو دیگرنیز در بیمارستان فوت کردند .

رئیس اورژانس استان با اشاره به عدم رعایت مسائل ایمنی چاه های کشاورزی تصریح کرد : مسائل ایمنی در چاه کشاورزی باید رعایت شود و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا دیگر شاهد این حوادث ناگوارنباشیم.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.