البرز- سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان البرز گفت: فرایند پرداخت فیش های واریزی وعودت مبالغ شرکت کنندگان دوره بین المللی فریزبی آغاز شده است.

هزینه شرکت کنندگان دوره بین المللی"فریزبی" عودت داده شد

به گزارش قدس آنلاین قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: سال گذشته برای برپایی یک دوره آموزشی بین المللی فریزبی با حضور مدرسان خارجی برنامه ریزی لازم توسط فدراسیون وانجمن فریزبی صورت گرفت اما به دلایلی که مربوط به هیات نبود این دوره برگزار نشد.

وی افزود: در خصوص این دوره ثبت نام هایی انجام شده بود ومبالغ حضور در کلاس نیز به حساب هیات استان البرز واریزشده بوداما در نهایت با توجه به اعلام فدراسیون دوره برگزار نشد.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان البرز ادامه داد: به دنبال لغو برگزاری این دوره و با توجه به اینکه هیئت استان هزینه هایی را برای برگزاری این دوره متقبل شده بود موضوع در نشست مشترک با فدراسیون مطرح و در خصوص تعیین تکلیف آن تبادل نظر شد.

شمیرانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه پس از حضور افشین ملایی در سمت سرپرستی فدراسیون موضوع تعیین تکلیف وجوه واریزی و مکانیزم جبران خسارت وارده به هیئت استان مورد بررسی های دقیق قرار گرفت ومقرر شد مبالغ واریز شده از سوی شرکت کنندگان به حساب آنها عودت داده شود.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز از آغاز فرایند واریز مبالغ به حساب شرکنندگان از صبح روز سه شنبه خبرداد و گفت: هیات ورزشهای همگانی استان همچنان منتظر مستند پرداختی سایر شرکت کنندگان است تا در اسرع وقت مبالغ به حساب تک تک آنها واریزشود.

شمیرانی با تاکید بر اینکه مجموعه فدراسیون و هیئت همگانی استان البرز پس از عدم برگزاری دوره بین المللی فریزبی در اواخر سال گذشته با حساسیتی ویژه نسبت به تعیین تکلیف پول های واریزی اقدام کرده است گفت: به محض دریافت مستندات واریزی ها از سوی سایر شرکت کنندگان مبالغ به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی درپایان ازهمکاری دکترملایی سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی برای جبران خسارت هیأت وحل مشکل شرکت کنندگان تشکرکرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.