بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، گفت: از هرکسی جلوی کار من را گرفت تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم که در این برنامه‌ها و سریال‌ها بازی نکردم.

از کسانی که ممنوع‌الکارم کردند تشکر می‌کنم
به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سریال «بدون شرح» این شب‌ها روی آنتن شبکه آی‌فیلم است و محمود بصیری که در آن نقش آقا منوچهر را بازی می‌کرد مدت‌هاست در هیچ فیلم، سریال و تله فیلم و حتی برنامه‌های زنده و تولیدی تلویزیونی هم دیده نمی‌شود.
البته بازپخش سریال‌های پرمخاطب او علاوه بر «بدون شرح»، «آرایشگاه زیبا»، «هتل» و فیلم‌هایی سینمایی چون «مادر»، «دستفروش»، «زرد قناری» و «مهریه بی‌بی» کمی از دلتنگی‌هایمان را کاهش می‌دهد.
محمود بصیری در پاسخ به سوالی مبنی بر ماجرای ممنوع‌الکاری و کم‌کاری در دنیای بازیگری به این جمله بسنده کرد که:  «از هرکسی جلوی کار من را گرفت تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم من در این برنامه‌ها و سریال‌ها بازی نکردم. الان 14 سال است که در تلویزیون و سینما کاری نداشته‌ام. خدا را شکر می‌کنم آبرویم در تلویزیونی که 51 سال در آن به ایفای نقش پرداختم، نرفت و هر سریالی را بازی نکردم؛ چند کار هم پیشنهاد شد و من بازی نکردم.»

البته این بازیگر پیشکسوت در نمایش هادی مرزبان روی صحنه رفت. تئاتر بنگاه تئاترال در سنگلج و تالار شهرزاد که نویسنده آن علی نصیریان بود با استقبال بی‌نظیر مخاطبین مواجه شد. در کنار محمود بصیری، ایرج راد، ‌مجید مظفری، سعید امیرسلیمانی، رسول نجفیان، فرزانه کابلی و داود فتحعلی بیگی حضور داشتند.     

این سوال مطرح می‌شود که چرا تهیه‌کنندگان امروز سراغ بازیگران کاربلد و پیشکسوتی که سال‌ها اندوخته هنری غنی دارند نمی‌روند؟ امروز جای امثال محمود بصیری، فتحعلی اویسی، غلامحسین لطفی و خیلی‌های دیگر در قاب تلویزیون و سینمای ما خالی است. قابی که آن‌ها سال‌ها برایش تلاش کرده‌اند و مردم با ایفای نقش‌های موثر و هنرمندانه‌شان خاطره‌ دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجیذ خراسانی ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    ایشالله که هر جا هستن موفق و پایدار باشن عمرشونم ۲۲۰ ساله 🙏 خراسانی از کرمان