عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرژاپنی ها با ایجاد شیطنت هایی به دنبال این باشند که به نوعی زبان گویای آمریکایی ها دربرابر ایران باشند پاسخ صریح و مستقیمی از سوی ایران دریافت خواهندکرد.

مناسبات ایران و آمریکا قابل میانجی گری نیست

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به بدعهدی که آمریکا در موضوع برجام انجام داد ، قطعا ایران هیچ گونه مذاکره مستقیم ، غیر مستقیم و یا میانجی گری با این کشور نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مناسبات ایران و آمریکا در شرایطی قرار دارد که به هیچ وجه قابل میانجی گری نیست، تصریح کرد: هیچ عقل سلیمی در ایران، مذاکره با آمریکا را تایید نمی کند و اگر کسی در ایران به صورت مستقیم و یاغیر مستقیم پای میز مذاکره با این کشور بنشیند به نوعی باج خواهی آمریکایی ها را به رسمیت شناخته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه ژاپنی ها نیز اعلام کرده اند که صرفا برای پیگیری مسائل ژاپن و ایران سفرنخست وزیر آنها به ایران انجام می شود اما اگر با ایجاد شیطنت هایی به دنبال این باشند که به نوعی زبان گویای آمریکایی ها باشند پاسخ صریح و مستقیمی از سوی ایران دریافت خواهندکرد.

حجت الاسلام پژمانفر بیان داشت: خروج آمریکا از برجام و فشار سنگین به جمهوری اسلامی، توهین بزرگی از سوی آمریکا به ملت ایران بود که به هیچ وجه نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در دیداری که با این مقام ژاپنی خواهند داشت مواضع صریح و شفاف ایران را نسبت به بدعهدی های آمریکا و جبهه استکبار و دشمنی که آمریکا در حق ملت ایران داشته است را اعلام خواهند داشت و و استقامت و پایداری مردم شریف و عزیز ایران را بار دیگر به جهان گوشزد خواهند کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.