به روز رسانی جدید بازی جنجالی و نوستالژی Super Mario امکانات جدیدی از جمله بازی آنلاین را به آن اضافه می کند.

در آپدیت جدید Super Mario Maker 2 می توانید با دوستان خود آنلاین بازی کنید

به گزارش گروه اقتصادی قدس انلاین، در E3 2019، نینتندو تایید کرد که "به روز رسانی های آینده" برای سوپر ماریو اجازه می دهد تا بتوانید به صورت چند نفره آنلاین با دوستان خود بازی کنید، سوپر ماریو میکر 2 تنها به شما اجازه می دهد سطح بازی های خود را در چند نفره آنلاین با سبک تصادفی matchmaking بازی کنید، اما طرفداران آن را به عنوان نمونه دیگری از نینتندو همسترینگ در گزینه های بازی آنلاین خود قرار نمی دهند. به نظر می رسد نینتندو شکایات را شنیده است و این محدودیت را در یک آپدیت پس از راه اندازی اصلاح می کند.

 Super Mario Maker 2 با توجه به اینکه اخیرا فعالیت های خود را به Super Mario Maker 2 Nintendo Direct اختصاص داده است به شدت به خلاقیت نینتندو در E3 2019 نیاز دارد.

Super Mario Maker 2 به احتمال قوی در میان بازی های E3 2019 قابل پخش در نمایشگاه است، بنابراین بسیار خوب است بدانید که نینتندو در برابر این بازخورد فناناپذیر خواهد بود.

Super Mario Maker 2 قرار است در روز 28 ژوئن منتشر شود که از ویژگی های جدید آن می توان به ، زیبایی شناسی جدید ماریو، گزینه های ساخت سطح بیشتر، یک برنامه ی تک نفره مناسب و مهمتر از همه به بخش چند نفره اشاره کرد. این ها همه ویژگی های بسیار هیجان انگیز هستند، اما با توجه به گزارش های متعدد، بزرگترین و جذاب ترین به روز رسانی این بازی برای کاربران، ویژگی بازی آنلاین چند نفره با دوستان است.

یک نماینده نینتندو در یک نشست مطبوعاتی اخیر اعلام کرد: بخش چند نفره بازی Super Mario Maker 2 اجازه نخواهد داد که افراد در سطح بازی با دوستان خود به طور مشخص آنلاین بازی کنند، شما می توانید با سایر بازیکنان به صورت تصادفی آنلاین بازی کنید، اما اگر بخواهید با دوستان خاصی بازی کنید، باید گزارش دهید که آن را در یک سوئیچ یا بی سیم محلی قرار دهید که دردسرهای زیادی خواهد داشت. توضیح داده شده است که بازیکنان در همان گروه می توانند یک آچار در تابلوهای آنلاین پرتاب کنند و کانال GameXplain گزارش می دهد که نینتندو این تنظیم چند نفره را در یک پاسخ ایمیل در گزارش جهانی تایید کرده است.

این اتفاق برای بخش چند نفره آنلاین Super Mario Maker 2 بسیار ناامید کننده است و تنها به تصادفی بودن بازی محدود می شود، اما خیلی هم تعجب آور نیست چرا که نینتندو رکورد ضعیفی از گذشته تا به امروز در بخش چند نفره آنلاین داشته است، برای مثال Sploton 2 به بازیکنان این امکان را نداد که به طور مستقیم با دوستان خود آنلاین بازی کنند، در صورتی که یک بازی اجتماعی مبتنی بر تیم بود که در سال 2017 منتشر شده است و همچنین به طور خودسرانه نقشه ها را به اسلات های خاص اختصاص داد.

اگر به روز رسانی بخش چند نفره بازی Super Mario Maker 2 به همین شکل باشد ممکن است در به روز رسانی های بعدی، نینتندو یک مقدار محدودیت ها را کاهش دهد چرا که به احتمال قوی با اعتراض کاربران همراه خواهد شد به عنوان مثال، بازیکنان بتوانند به سادگی از مدال طلای بازی و پیروزی جدا شوند و این به بازیکنان اجازه می دهد با حباب های کوچک خود با دوستان خود بازی کنند که به نظر می رسد هر کس هر چه می خواهد می تواند بخورد.!

ما به بررسی بیشتر در مورد چگونگی بخش چند نفره Super Mario Maker 2 و نحوه تغییر آن پس از راه اندازی تحقیق خواهیم کرد و اگر نینتندو اطلاعات جدیدی منتشر کند در اختیار شما قرار می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.