البرز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ‌در راستای حمایت از رانندگان از تیرماه سال گذشته تاکنون ۲۲ هزار و۶۳۴ حلقه لاستیک بین رانندگان فعال در بخش جابجایی برون شهری کالا و مسافر استان البرز توزیع شده است.

اختصاص بیش از ۲۲ هزار حلقه لاستیک به بخش بار و مسافر البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز، مهرداد جهانی اظهار کرد: از تعداد ۲۲ هزار و ۶۳۴ حلقه لاستیک توزیع شده در استان، ۱۹ هزار و ۹۱۰ حلقه به رانندگان بخش حمل ونقل کالا و ۲۷۲۲ حلقه به رانندگان بخش حمل ونقل مسافر تحویل شده است.

وی افزود: این طرح با هدف تامین بدون واسطه لاستیک مورد نیاز رانندگان و ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه وشهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت اجرایی شد.

جهانی تصریح کرد: رانندگان با دارا بودن کارت هوشمند فعال ناوگان، مدارک شناسایی خودرو و مدارکی دال بر فعالیت در حوزه استحفاظی استان البرز، به انجمن های صنفی رانندگان  شهرستان مراجعه کرده و لاستیک مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آن ها صورت می گیرد به نحوی که  در بخش حمل ونقل  مسافر به هر اتوبوس در ازای ۲۰هزار کیلومتر کارکرد و مینی بوس در ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصا پیدا می کند.

وی در پایان گفت: در بخش جابجایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد،   ۲ حلقه لاستیک ارائه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.