شهردار مشهدمقدس گفت: عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود.

عقب‌ماندگ در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال  برطرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: معتقدیم با توجه به مجموعه فعالیت‌هایی که در شهر مشهد انجام می‌شود با کمک امام رضا(ع) و همدلی مسئولان، دستگاه‌های مختلف و مردم شاهد رونق مناسبی در مشهد هستیم.
شهردار مشهدمقدس گفت: اشتغال و رونق تولید برای داشتن شهری در شان امام رضا(ع) تمام مسئولان ارشد و کلان استان را در کنار هم قرار داده است.
کلائی عنوان کرد: امروز شهر مشهد از لحاظ پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و فعالیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در کشور بی‌نظیر است.
وی افزود: اقدام خوبی در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام شده اما عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی جبران شود.
شهردار مشهدمقدس ادامه داد: موضوع دیگری که برای ما اهمیت دارد نظافت و تمیزی اتوبوس‌ها است زیرا تردد روزانه حدود ۴ هزار دستگاه اتوبوس به نوعی بخشی از سیما و منظر شهری است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.