مدیر میراث فرهنگی چناران گفت: ۱۰ اقامتگاه غیرمجاز روستای گردشگری اخلمد شناسایی شده اند و به زودی ساماندهی می شوند.

۱۰ اقامتگاه غیر مجاز روستای گردشگری اخلمد شناسایی شده اند

به گزارش قدس آنلاین، محمد طاهریان مقدم افزود: در پی دریافت گزارش و گلایه هایی ازسوی شهروندان مبنی برای پرداخت هزینه اقامت به مراکزی غیرمجاز در روستای هدف گردشگری اخلمد، اقدامات لازم برای ساماندهی این واحدها آغاز شد.

وی با بیان اینکه نداشتن مجوز، نرخ نامه و تناسب نداشتن هزینه های پرداخت شده با خدمات دریافتی از مهمترین گلایه های شهروندان در این منطقه بوده است، ادامه داد: تاکنون ۱۰ واحد غیرمجاز شناسایی شده که ساماندهی و استانداردسازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی با فرماندار، بخشدار، دهیار و شورای اسلامی روستای اخلمد برگزار شده، ولی متاسفانه هیچ کس برای پیگیری صدور مجوز اقامتی به این اداره مراجعه نکرده است.

طاهریان مقدم افزود: با توجه به نارضایتی های گرشگران و مسافران قرار شده است که با همکاری اماکن شهرستان نسبت به پلمپ واحدهای اقامتی غیر مجاز اقدام شود.

روستای گردشگری اخلمد در۲۵ کیلومتر شهرستان چناران و ۷۲ کیلومتری شهر مشهد واقع شده است و به خاطر جاذبه های طبیعی موجود سالانه بیش از یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی از این منطقه بازدید می کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.