رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سال‌های زیادی از حوزه نمایش خیابانی و مسجدی غفلت شده بود و ما تلاش کردیم تا هنر را به جمع‌های مردمی ببریم.

تلاش برای پررنگ شدن تئاتر درعرصه خیابانی و مسجدی
به گزارش قدس آنلاین، میثم مرادی رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در نشست خبری که در محل حوزه هنری خراسان برگزار شد، گفت: هنرمندان به عنوان مصلحان اجتماعی می‌توانند از طریق نمایش به بیان نقدها و نظرات خود بپردازند.

وی افزود: سال‌های زیادی از حوزه نمایش خیابانی و مسجدی غفلت شده بود و ما تلاش کردیم تا هنر را به جمع‌های مردمی ببریم تا نمایش علاوه بر جایگاه تخصصی خود بتواند در سایر عرصه‌ها نیز ظهور و بروز داشته باشد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا تئاتر که در اجراهای صحنه‌ای پررنگ شده است در عرصه خیابانی و مسجدی نیز پررنگ شود، زیرا امروز به دلایل مختلف تئاتر در عرصه‌های عمومی کم‌رنگ شده است و ما باید بکوشیم تا این ضعف را جبران کنیم.

مرادی گفت: درصد مخاطبان ما در عرصه هنرهای نمایشی با توجه به جمعیت کل مردم شهر قابل مقایسه نیست و به نظر می‌رسد باید تلاش کنیم تا جامعه مخاطبان هنر نمایش را افزایش بدهیم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها، امری زمان‌بر و هزینه‌بر است و ما در همین راستا سالن تخصصی تئاتر حوزه هنری را در چند ماه آینده افتتاح خواهیم کرد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که ما در این روزها دچار آن هستیم سیاه نمایی علیه کشور است که هنرمندان ما می‌توانند با استفاده از نگاه مثبت خود به بیان پیشرفت‌ها و نقاط مثبت حرکت کشور بپردازند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.