رییس هیات کبدی خراسان رضوی از برنامه‌ریزی مسابقات کبدی در محلات مشهد خبرداد.

برگزاری مسابقات کبدی در محلات مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، حسن احمدیان در محمع سالیانه هیات کبدی خراسان رضوی در خصوص عملکرد این هیات در سال گذشته اظهار کرد: در سال 97 و اواخر سال 96 میزبانی مسابقات مرحله نیمه نهایی و پایانی لیگ برتر بانوان را برعهده داشتیم که با رضایت اکثر شرکت‌کنندگان همراه بود.
وی افزود: در سالی که گذشت، در لیگ برتر بانوان شرکت کردیم که از 10 استان کشور در جایگاه پنجم کشور قرار گرفتیم. تیم‌های سرآمد لیگ برتر با استفاده از بازیکنان ملی‌پوش و هزینه‌های بسیار به این جایگاه دست یافتند در حالی که خراسان رضوی از بازیکنان بومی استفاده کرد. در لیگ برتر سال 98 در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌داری خواهیم کرد.
رییس هیات کبدی خراسان رضوی در ادامه خاظرنشان کرد: در خصوص استعدادیابی با آموزش‌وپرورش جهت برگزاری دوره‌های آموزشی به نتایج خوبی دست یافتیم. همچنین طبق تفاهمی که با حسن نوری، مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد داشتیم، در نظر داریم مسابقات کبدی را در محلات مشهد نیز برگزار کنیم. البته برگزاری مسابقات محلات در سال 93 برنامه‌ریزی شده بود که به دلایل مختلف اجرایی نشد، اما در مسابقات محلات قطعا در برنامه مسابقات سال جاری گنجانده خواهد شد.
احمدیان بیان کرد: همچنین ارتباط خوبی با دانشگاه فردوسی مشهد برقرار کرده‌ایم و با معرفی دو مربی از سوی هیات استان،تصمیم داریم این رشته ورزشی را در اوقات فراغت دانشگاه بگنجانیم. از اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز درخواست کرده‌ایم تا سالنی در شأن کبدی خراسان رضوی به هیات استان واگذار کند تا بتوانیم تمرینات و بخشی از مسابقات‌مان را در خانه کبدی هیات برگزار کنیم.
وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی اظهار کرد: دوره داوری درجه 2 را در دوبخش آقایان و بانوان به صورت کشوری برگزار کردیم، همچنین برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 از دیگر فعالیت های هیئت در این حوزه بوده است.
رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان را به 6 قسمت تقسیم کردیم، بیان کرد: برای آموزش و استعدادیابی در این 6 منطقه فعالیت می‌کنیم و سعی بر فعال کردن همه شهرستان ها در رشته کبدی خواهیم داشت.
منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.