ماجرای اختلاف مالی باشگاه پرسپولیس و برانکو بر سر ادامه فعالیت این مربی کروات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از مرتفع شدن مشکلات مالی باشگاه برای پرداخت بخشی از طلب ارزی این مربی خبر دادند.

سینا حسینی/

ماجرای اختلاف مالی باشگاه پرسپولیس و برانکو بر سر ادامه فعالیت این مربی کروات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از مرتفع شدن مشکلات مالی باشگاه برای پرداخت بخشی از طلب ارزی این مربی خبر دادند مصاحبه او با یک رسانه غیر ایرانی نشان داد احتمال حضور این مربی در پرسپولیس بسیار کمرنگ شده است اما مدیران باشگاه برای کاهش فشار هواداران و منتقدان وانمود کردند موضوع خروج برانکو گمانه‌زنی رسانه ای است و او دوباره به پرسپولیس بازخواهد گشت.

*برانکو پیش پرداخت می‌خواهد

اما افشای جزئیات بیشتر از توقعات مالی برانکو نشان می‌دهد، وی به سادگی حاضر به بازگشت به تهران نیست و علاوه بر تسویه حساب مطالبات خود و اعضای غیر ایرانی کادر فنی پرسپولیس در فصول گذشته حالا انتظار دارد بخشی از حقوق و دستمزد خود از فصل نوزدهم را که حدود 220 هزار یورو است نیز دریافت کند اتفاقی که قطعاً برای مدیریت باشگاه پرسپولیس دور از واقعیت است و بدون تردید با این اوضاع دوباره مذاکرات با سرمربی کروات به بن بست خواهد رسید.

*خط و نشان بازیکنان

در این میان کریم باقری، تیم پزشکی، تیم پشتیبانی همگی به صورت دسته جمعی خواهان پرداخت مطالبات معوقه خود شدند. از سویی دیگر برخی بازیکنان که مشاهده کردند بازار خط و نشان داغ است و مدیریت باشگاه زیر فشار و تهدید سر کیسه را شل می‌کند، تهدید کردند اگر اوضاع به همین منوال پیش برود و برانکو در ترکیب فنی فصل آینده حضور نداشته باشد به سایر پیشنهادهای خود فکر می‌کنند و از پرسپولیس جدا خواهند شد. این اتفاق با مصاحبه‌های شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی شکل جدی‌تری به خود گرفت تا آتش اختلافات مالی در باشگاه پرسپولیس شعله ورتر شود.

در این بین اختلاف جدی میان برخی اعضای هیئت مدیره و ایرج عرب هم مزید بر علت شد تا تمرکز کافی برای مدیریت باشگاه جهت حل مشکلات از بین برود، با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه در ملاقات با اسپانسر مشترک  توانست بخشی از قرارداد مالی سال آینده را زودتر از موعد دریافت کند تا مشکلات باشگاه را به وسیله این مبلغ حل و فصل کند، اما اتفاقات اخیر سبب شد عرب با انبوهی از مشکلات مالی رو به رو شود.

*جانشین برانکو کیست؟

در کنار همه این اتفاقات عجیب و غریب یک پرسش کلیدی و بزرگ ذهن هواداران باشگاه پرسپولیس را به خود مشغول کرده که در صورت عدم حضور مجدد برانکو در رأس کادر فنی باشگاه پرسپولیس چه گزینه‌ای هدایت پرسپولیس را در دست خواهد گرفت. هرچند هنوز مسئولان باشگاه به صورت شفاف در این ارتباط اظهارنظر نکرده‌اند، اما برخی نزدیکان پرسپولیس معتقدند که پلن عرب با هماهنگی وزارتخانه طراحی شده تا سرخ‌ها بیش از پیش در بازار نقل و انتقالات بلاتکلیف نمانند. تیم‌هایی چون تراکتور ،سپاهان و استقلال بازیکنان مورد نظر خود را گرفته‌اند ولی پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.