معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: معبر بسکابادی با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان بازگشایی شد.

بازگشایی معبر بسکابادی با اعتباری دو و نیم میلیارد تومانی

به گزارش قدس آنلاین ، خلیل‌الله کاظمی صبح امروز در مراسم بازگشایی معبر شهید بسکابادی با اشاره به اینکه «این پروژه، شهرک شهید باهنر را از بن‌بست خارج می‌کند»، اظهار کرد: گفتنی است که برای عملی کردن این پروژه همکاری‌های بسیار خوبی میان شهرداری منطقه ۶ و سازمان عمران شهرداری ایجاد شد.

وی افزود: این پروژه دو و نیم میلیارد تومان هزینه در بر داشته، عرض آن حدود ۹ متر و طول آن حدود ۲ کیلومتر است.

کاظمی در رابطه پروژه بلوار حر ادامه داد: ضلع جنوبی بولوار حر در ۱۸ ماه رمضان به بهره‌برداری رساندیم. علت طولانی شدن بهره‌برداری از ضلع جنوبی پروژه، بارندگی‌های سال گذشته و در پی آن فرودین و اردیبشهت ماه سال جاری بوده است. امروز همراه افتتاحیه این پروژه، فرایند ضلع شمالی بولوار حر را که ۱۸۰۰ متر بوده که سه متر بر عرض آن افزوده می‌شود، شروع به کار خواهد شد. به‌صورت همزمان آسفالت و شماره‌گذاری آیلند وسط با عرض دو متر ایجاد خواهیم کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک و شهرداری مشهد تشریح کرد: از آنجا که تلاش ما این است پروژه‌ها را در کمترین زمان به نتیجه برسانیم روزشماری را در محل عملیات اجرایی به‌سازی و آسفالت محور شمالی حد فاصل شهرک شهید باهنر به شهرک شهید رجایی نصب خواهیم کرد تا در مدت ۷۰ روز ۱۸۰۰ متر آسفالت، آیلندگذاری، قراردادن جدول‌بندی انجام خواهد شد.

وی درباره پروژه فدک خاطرنشان کرد: پروژه فدک، شامل راستگرد از میدان شهید فهمیده و خیام می‌شود و منجر به سبک شدن بارترافیکی میدان فهمیده خواهد شد تا انتهای این هفته آمادگی افتتاح داریم. نکته مهم اینجاست که تلاش داریم هیچ تفاوتی بین نقاط کم برخوردار و پربرخوردار نباشد. در این راستا حتی گاهی حجم ریالی پروژه‌ها در نقاط کم‌برخوردار بیش از نقاط پربرخوردار است.

 
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.