همدان- هشتمین گردهمایی معاونان امور جوانان کشور ابه مدت 3 روز پیش‌رو به میزبانی همدان برگزار خواهد شد

همدان میزبان هشتمین گردهمایی معاونان امور جوانان کشور است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن جهانشیر ظهر امروز در سالن اجتماعات امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در نشست خبری به مناسبت این میزبانی گفت:  این گردهمایی از 28 تا 30 خرداد با هدفت تبادل نظر و انتقال تجربیان آشنایی‌ در حوزه امور جوانان کشور با حضور مدیران کل استان و معاونان امور جوانان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره بر اینکه در استان همدان 115 سمن در 27 حوزه کاری فعال است گفت: همچنین در روزهای پیش‌رو همدان میزبان نخستین دوره توانمندسازی رسانه و فضای مجازی جوانان از 27 تا 30 خرداد است و استان همدان در جشنواره زاگرس نشینان که به میزبانی کردستان برگزار شد رتبه برتر را هم کسب کرده است.
 وی افزود:  استان همدان برای ساماندهی  امور جوانان 52 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را تاکنون برگزار کرده اس که در موفق به تحقق 83 درصد از اهداف این جلسه‌ها شده است و  در این حوزه در کشور استان چهارم است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باید نهایت تلاش را به کار برد که استان همدان در حوزه مربوط به جوانان همیشه ربته نخست کشوری را از آن خود کند و با فاصله زیاد از رتبه دوم همیشه در این حوزه پیشرو در کشور باشد.
 جهانشیر گفت: همچنین همدان در روزهای آتی میزبان سرپرستان خبرگزاری‌ها برنا در همدان است تا برای آنان مباحثی مانند فضای مجازی و رسانه، خبرنویسی، ارزش خبری، گزارش‌نویسی، جوانان و رسانه، عکاسی خبری، جریان‌سازی اجتماعی و غیره  تدریس شود.
 انتهای پیام//.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.