همدان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در دیدار با مجمع خیّرین سلامت بر اجرای برنامه استراتژیک تأکید کردوگفت: اجرای برنامه استراتژیک نیز به مدیریت جامع و همه جانبه امور کمک خواهد کرد.

دولت الکترونیک هزینه ها را کاهش می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان، دکتر رشید حیدری مقدم در این جلسه با اشاره به لزوم به روز کردن اطلاعات و روش‌های کار در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: به‌روز کردن در مسائلی مانند دولت الکترونیک که موجب کاهش هزینه‌ها، انرژی و زمان افراد می‌شود بسیار ضروری و در پیشرفت امروز دنیا اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک مزایای بسیاری هم برای مدیریت منابع طبیعی دارد که کمترین آن صرفه‌جویی در مصرف کاغذ است عنوان کرد: اجرای برنامه استراتژیک نیز به مدیریت جامع و همه جانبه امور کمک خواهد کرد.

حیدری مقدم همچنین با اشاره به تشکیل اتاق فکر در مجمع خیّرین سلامت تبیین کرد: در حال حاضر، مجمع و دانشگاه درهم تنیده اند، همه اعضای هیئت مدیره مجمع پزشکان دارای سابقه هستند و استفاده از سیستم الکترونیک کمک می‌کند که بدانیم در امور مجمع نیز کجا هستیم و در چه شرایطی قرار داریم.

وی به تدوین دو برنامه کوتاه مدت ۶ماهه و بلندمدت ۲ساله برای دانشگاه اشاره و تشریح کرد: برنامه های مجمع طی مدت ۳ ماه برنامه‌ریزی شود و طی دو سال آتی جمعبندی و اجرا گردد.

رئیس مجمع خیّرین سلامت استان نیز در این جلسه اظهار کرد: استفاده از نرم افزار و سامانه الکترونیک اقدامی به‌جاست که ما را به سمت هیئتی نظام‌مند، دارای چارچوب و قابل ارزشیابی شدن پیش می‌برد؛ هزار نفری که در این مجمع حضور دارند به این فضا علاقمند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.