معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام نهادهای مالی و نماینده موسسه کاسپین در این استان مطالبات سپرده گذاران تعاونی های اعتبار منحله تشکیل دهنده این موسسه تا سقف ۱۰ میلیارد ریال حسابرسی و تسویه شده است.

مطالبات سپرده گذاران کاسپین تا سقف ۱۰ میلیارد ریال تسویه شد

علی رسولیان افزود: پیش از این مطالبات سپرده گذاران موسسه منحله فرشتگان پرداخت شده بود و مطالبات سه تعاونی اعتبار الزهرا (س)، پیوند و بدرتوس مانده بود که براساس اعلام مسئولان موسسه کاسپین، مشکل این تعاونی ها نیز رفع شده و مطالبات سپرده گذاران آنها مطابق فرمول اعلام شده پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: به جز موسسه میزان، رسیدگی به امور دیگر موسسات مالی و اعتباری در این استان که با مشکل مواجه بودند انجام شده و استانداری خراسان رضوی نیز وظیفه پیگیری و هماهنگی برخی موارد از قبیل شناسایی دارایی های این موسسات منحله را برعهده داشته که گزارش این اقدامات به تهران ارسال شده است.

وی گفت: در این راستا استاندار خراسان رضوی پیگیری های متعدد انجام داد و با حضور در جلسه سران سه قوا که به همین منظور تشکیل شده بود مسائل مربوط به این موسسات را مطرح نمود.

موسسه اعتباری کاسپین، سال ۹۴ در چهارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونی های اعتباری از تجمیع تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا (س) مشهد، بدر توس و پیوند شکل گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.