۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 659995

هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه روز گذشته خود بحث برگزار نشدن دیدار سوپرجام به دلیل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی را مصوب کرده است.

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل گذشته توانست قهرمان رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی شود تا از این طریق برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پیش از انجام شدن دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلان سعید فتاحی، مدیر تعلیق شده مسابقات سازمان لیگ در گفتگویی از برگزاری دیدار سوپرجام در تاریخ ۴ مرداد خبر داده بود، اما در همان زمان اعلام کرد با توجه به اینکه برگزاری دیدار سوپرجام در صورت دبل یک تیم در کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در آئین نامه مسابقات سازمان لیگ پیش بینی نشده است به همین دلیل اگر پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را هم کسب کند، باید هیئت رئیسه این سازمان درباره برگزاری بازی سوپرجام تصمیم بگیرد.

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در جلسه روز گذشته خود به این جمع بندی رسیدند که از این به بعد دیدار سوپرجام در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی برگزار نشود و کاپ سوپرجام هم به همین تیم تحویل داده بشود.

یک منبع آگاه با تائید این مطلب بیان کرد برگزار نشدن بازی سوپرجام در فصل جاری دلایل مختلفی هم دارد که این دلایل به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

با این تفاسیر پرسپولیس برنده و قهرمان سوپرجام فوتبال ایران می‌شود تا تیم برانکو به هفتمین جام خود در طول سال‌های اخیر دست یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای یپام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.