معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌گذاری که مجوز گرفته و مشروع است در استان با مشکل مواجه شود.

اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌گذاری‌های مشروع در استان با مشکل مواجه شود
به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان  با اشاره به مشکلاتی که برای پروژه گردشگری طرق ایجاد شده، اظهار کرد: پروژه در حال فعالیت است، این پروژه چندین بخش دارد که قسمت گردشگری و اقامتی تعطیل شده و در حال تفاهم هستند تا مشکلش حل شود. سایر قسمت‌ها مشکلی نداشته و کار خود را ادامه می‌دهند، در قسمت اقامتی باید مراحلی طی شود، اما اکنون مشکلی ندارد و مجوز آن را زودتر خواهیم گرفت تا مجددا فعالیتش را آغاز کند.
وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌گذاری که مجوز گرفته و سرمایه‌گذاری مشروع دارد، با مشکل مواجه شود، عنوان کرد: هر کجا که سرمایه‌گذاری مشکل داشته باشد، وظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی این است که آن را حل کنیم، همه باید با تعامل مشکلات سرمایه‌گذاری در استان را حل کنیم.
رسولیان گفت: ممکن است پروژه‌ای باشد که مجوزی را نگرفته و فرایندی را طی نکرده، بنابراین باید آن فرایند را طی کند و مجوز را اخذ کند که ما مسیر او را باز می‌کنیم و دستگاه‌ها موظف هستند که پیگیری نمایند تا مشکل سرمایه‌دار حل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: این عزم جدی در استاندار و دادستان وجود دارد تا مشکلات سرمایه‌گذاران حل شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع است و ما پی در پی جلساتی را برگزار می‌کنیم که این موضوعات در آنجا مطرح می‌شود تا آن را حل کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.