«رحمتی یکی از ستون‌های اصلی استقلال بوده و هست و برای این تیم زحمت کشیده ولی چیزی که من می‌دانم این است که قراردادش با تیم استقلال تمام شده و همچنین با باشگاه شهر خودرو به توافق رسیده است.» این جمله احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره استقلال در برنامه «سلام صبح بخیر» کافی بود تا دیگر اما و ‌اگری در خصوص کوچ رحمتی به مشهد باقی نماند.

رحمتی مشهدی شد

مهدی رحمتی مدت‌هاست با عوامل اجرایی باشگاه «شهرخودرو» در تماس است و تمام مراحل عقد قرارداد را هم پشت سر گذاشته است. تصمیم او برای جدایی از استقلال مدت‌ها پیش گرفته شده بود و اتفاقاً استقلالی‌ها هم می‌دانستند که باید قید او را بزنند. یعنی از همان زمانی که زبانه‌های آتش اختلاف بین رحمتی و هواداران بعد از دربی نمایان شد داستان رحمتی و تیم محبوبش هم تمام شد.

بعد از درگیری برای لیدرها بر سر پنالتی اسماعیل زاده، درگیری لفظی‌– مجازی با چند بازیکن قدیمی از جمله خسرو حیدری کافی بود تا مدیران آبی برای در امان نگهداشتن تیم شان از حاشیه‌های احتمالی بین او و حسینی رأی به ماندن دروازه‌بان جوان‌شان بدهند.

اما رحمتی با کوله‌باری از تجربه، دروازه‌بانی نیست که روی زمین بماند. او در همین سن و سال هم برای هر تیمی چه در آسیا و چه در لیگ برتر نعمتی است. پس هنوز لیگ تمام نشده بود سیگنال‌های مثبت بین او و تیم مشهدی رد و بدل شد. شهر خودرو که برای حضور آبرومند در آسیا نیاز به سنگربان مطمئن‌تری داشت با یک تیر دو نشان زد. هم خیالش را از دروازه راحت کرد و هم بار تجربی خط دفاعی تیمش را با حضور رحمتی بالا برد.

*آرزوی رحمتی

اما در این بین باید به نکته مهمی هم اشاره کرد. برای سید مهدی رحمتی تیمی بهتر از شهرخودرو هم در شرایط فعلی وجود نداشت. او که به واسطه خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به طور مرتب مسافر مشهد است از این فرصت برای ساکن شدن در این شهر استفاده کرده و به قول خودش به آرزویش رسیده است. او ضمن تأیید خبر پیوستنش به شهر خودرو گفت:«به هر حال مجاورت در کنار حرم امام رضا(ع) دلیل اصلی انتخاب شهرخودرو بوده است. ضمن اینکه حضور این تیم در آسیا فرصت دوباره‌ای است برای من تا بتوانم آمادگی خودم را نشان بدهم.»

*تمدید آبی‌ها با حسینی

در حالی که رحمتی از استقلال جدا شده و در آسیا دنبال ماجراجویی جدید است استقلالی‌ها برای حسینی پیغام تمدید رسمی فرستاده اند تا دست استراماچونی درون دروازه بسته نباشد. براساس خبرهای رسیده با تماسی که جمعه شب از سوی یکی از مدیران استقلال با حسینی گرفته شد این بازیکن برای انجام نخستین مذاکره نشستی با آبی‌ها خواهد داشت.

سیدحسین حسینی هم مثل دیگر دروازه بان استقلالی‌ها یعنی مهدی رحمتی با اتمام قرارداد حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند. گرچه در تماسی که از سوی سران باشگاه تهرانی با او برقرار شد استقلالی‌ها با بیان اینکه روی تمدید قرارداد با او حساب بازکردند به نوعی از ماندن این بازیکن با اطمینان صحبت کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.