برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با اشاره به موضوع پرداخت مطالباتش نامه‌ای به این باشگاه ارسال کرده است.

احتمال جدایی برانکو قوت گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم، آخرین نامه‌ای که برانکو ایوانکوویچ برای مطالباتش از پرسپولیس به این باشگاه ارسال کرده، یادآوری تاریخی است که پرسپولیسی‌ها می‌بایست مطالبات باقی مانده او را پرداخت کنند.

سرمربی کروات پرسپولیسی‌ها در نامه به باشگاه پرسپولیس به این موضوع اشاره کرده که دو روز به پایان مهلت این باشگاه برای پرداخت مطالباتش باقی مانده است. برانکو به پرسپولیسی‌ها تأکید کرده باید هر چه زودتر مطالبات خودش، دستیارانش و بازیکنان پرداخت شود و در غیر این صورت کار او و دستیارانش در پرسپولیس به پایان می‌رسد.

از طرفی باشگاه پرسپولیس که اعلام کرده مطالبات برانکو را آماده کرده است، در نظر دارد این پول را در یکی از کشورهای همسایه به این مربی پرداخت کند. دبی یکی از محل‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها برای قرار گذاشتن با برانکو است تا یک میلیون یورو پول این مربی را در دبی به او تحویل دهند اما موضوع مهم تأمین پول دستیاران برانکو و بازیکنان است.

با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد، احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس بیش از گذشته شده است. از الاهلی عربستان به  عنوان مقصد آینده برانکو یاد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.