سری Honor 20 در زمانی ناامید کننده شروع به کار کرد و رویداد راه اندازی آن بعد از انتشار اخبار مربوط به تحریم Huawei بود و به همین دلیل آینده آن نامشخص ماند.

هوآوی سری جدید Honor 20 را دوباره عرضه خواهد کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سری Honor 20 در زمانی ناامید کننده شروع به کار کرد و رویداد راه اندازی آن بعد از انتشار اخبار مربوط به تحریم Huawei بود و به همین دلیل آینده آن نامشخص ماند، به رغم انتشار بی درنگ در انگلستان، به نظر می رسد که Huawei می تواند در حال عرضه مجدد سری Honor 20 باشد.

با توجه به گزارش بلومبرگ که پیش بینی های آینده Huawei را مورد بررسی قرار می دهد، چندین شرکت داخلی در نزدیکی این شرکت اعلام کرده اند که Huawei قصد دارد سری Honor 20 را مجدد راه اندازی کند.

مدیران هواوی می خواهند سری جدید از مجموعه Huawei Honor 20 را به فروش برسانند، که احتمالا شامل مواردی از Honor 20 Lite و Honor 20 Pro باشد و اگر دستگاه فروش ضعیفی داشته باشد، این شرکت تمام خطوط تولید را تکان خواهد داد، از آنجا که اخبار حوادث تحریم ها گسترده است، مدیران انتظار فروش ضعیف را دارند.

آیا Honor 20 عملکرد ضعیفی خواهد داشت؟!

Honor  یک شرکت از زیر مجموعه  Huawei است، بنابراین تحت تاثیر تحریم های Huawei قرار می گیرد، اما ممکن است تحت یک شرایط خاص این اعتبار تحت تاثیر ممنوعیت مصرف کنندگان قرار نگیرد.

علاوه بر این، زمانی که ما هر کدام از تلفن های هوشمند Honor 20 را بررسی کردیم، بررسی های مثبتی را ارائه دادند، زیرا آنها ویژگی های پیشرفته ای را برای مصرف کنندگان در قیمت های متوسط ارائه می دهند که معمولا فقط در گوشی های هوشمند گران قیمت می شود پیدا کرد.

بنابراین سری Honor 20 با کمترین قیمت فروش هم لزوما معامله ای برای آن ها ممکن است انجام نشود و اگر گوشی ها به خوبی فروش نکنند، شگفت زده نخواهیم شد.

در هر صورت آینده Huawei و Honor نامعلوم است، اما با چنین گوشی های بسیار چشمگیر، دنیای فناوری در صورتی که این گوشی ها را در بازار موبایل نبیند، وضعیت تکنولوژی موبایل روز به روز بد تر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.