همدان _رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: از ابتدای آغاز فعالیت دوره پنجم، وعده شفافیت کارها از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی را به مردم اعلام کرده‌ایم‌؛ اما تاکنون به دلیل عدم ایجاد سامانه جامع مصوبات این مهم محقق نشده است.

تعلل شهرداری در راه اندازی سامانه مصوبات شورا و شفافیت کارها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در نوزدهمین جلسه صحن شورا با تقدیر از راه‌اندازی شایسته شورای اجتماعی محلات افزود: این طرح با برنامه‌ریزی درست اجرا شد و ادامه آن نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود چراکه شاهد استقبال خوبی از طرف محلات در مراسم آغاز به کار رسمی بودیم.

گردان اضافه کرد: سال گذشته نامه‌ای در زمینه ارائه گزارش مالی و پرسنلی حوزه خدمات شهری به شهرداری به صورت مکتوب، ارسال شده است؛ در حالی‌که تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه به موضوع تحقیق و تفحص از معاونت خدمات شهری اشاره کرد و گفت: نامه‌ای در این خصوص به شهرداری ارسال شده که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال دوم دوره پنجم شورا لازم است از عملکرد کمیسیون‌ها گزارشی در این خصوص تهیه و عملکرد ها کارشناسی شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان هم در این جلسه در تذکری به شهرداری با بیان اینکه با وجود وعده‌های مکرر شهرداری تنها ۱۱ درصد هزینه‌های تهیه«سامانه جامع مصوبات شورای شهر همدان» محقق شده، گفت: همچنان شاهد تعلل در این زمینه هستیم.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه تقویت بسترها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و شفاف‌سازی اقدامات و فعالیت‌ها دو مقوله بسیار کلیدی و مورد تأکید در دوره پنجم فعالیت شورا بوده است، به تدوین و تصویب طرح شهاب (شفافیت شورا و شهرداری همدان؛ ابزار بهره‌وری) اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.