سرانجام بعد از حدود 9 ماه از ورود مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی (فرزاد فتاحی)، وی مقابل خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی حاضر شد.

آغاز باند بازی‌ها برای پیروزی در مجامع هیئت‌های ورزشی

علی عبداحد/

سرانجام بعد از حدود 9 ماه از ورود مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی (فرزاد فتاحی)، وی مقابل خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی حاضر شد. در این نشست خبری یکی از پرسش‌های محوری خبرنگار قدس مربوط به مراسم برگزاری مجمع انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان بود که بیشتر اهالی ورزش بر این عقیده‌اند که مهندسی انتخاب رئیس هیئت‌ها در مجمع بحثی جدی است.

فتاحی ضمن رد این موضوع و با اشاره به قوانین و افراد حاضر در مجمع به دفاع پرداخت که توسط خبرنگار قدس به مواردی مستند در مهندسی بعضی از انتخابات رئیس هیئت‌ها اشاره شد. در این لحظه فتاحی با لحنی جدی گفت: از این به بعد من اعلام می‌کنم تا زمانی که در این اداره کل هستم اجازه هیچ گونه مهندسی و یا توصیه‌ای را نخواهم داد!! در ادامه پیشنهاد شد که می‌بایست بعد از تأیید صلاحیت کاندیداها و قبل از برگزاری مجمع، شخص مدیرکل به عنوان متولی ورزش استان در جلسه‌ای حضوری به اهمیت و موقعیت افرادی که می‌خواهند مسئولیت هیئت‌های ورزشی را برای مدت چهار سال عهده‌دار شوند، آنان را توجیه و هشدار جدی بدهند، که این پیشنهاد با استقبال مدیرکل مواجه شد و وی با دستور به معاون ورزشی‌اش گفت که این کار حتماً انجام شود.

یادآور می‌شود که یکی از روش‌های نادرست و اشتباه تعدادی از کاندیداهای هیئت ورزشی که هنوز هم مرسوم و متداول است، اینکه آقایان با تشکیل جلسات باند و باندبازی در هتل‌ها، رستوران‌ها، باغ‌ها و... ایجاد ارتباطات سطحی و احساسی و حتی تماس با افرادی خاص در فدراسیون‌های مربوطه و نیز جذب اعضای مجمع و لشگر و لشگری کشی، سعی می‌کنند که نتیجه آراء را در مجمع به سود خود مدیریت کنند و در این رهگذر دیده شده است که با تأسف از تخریب رقیب خود هم ابایی ندارند؟! و جالب اینکه دوستان آن قدر وسوسه و مشتاق پست ریاست هیئت را دارند که کمتر به توان فنی، شناخت، ظرفیت، استعداد، توان مالی و تخصصی، سوابق اجرایی و تجربه ورزشی خود می‌پردازند!! انتظار مخاطبان و جامعه ورزش استان از اعضای محترم مجمع انتخاب رئیس هیئت‌ها این است که با شجاعت تمام امانتدارانی صادق و امین باشند و با درایت و آینده‌نگری به کاندیداهای اصلح رأی دهند تا همگان شاهد رشد و شکوفایی ورزش، ورزشکاران و قهرمان خراسان رضوی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.