زمانی که انتخابات هیئت هاکی خراسان رضوی پس از کش‌وقوس‌های فراوان برگزار شد خیلی‌ها تصور می‌کردند مشکلات این رشته ورزشی پس از فوت رئیس پیشین این هیئت به پایان رسیده و فصل جدیدی از مناسبات هاکی آغاز شده است. با گذشت زمانی نسبتاً کوتاه از ورود رئیس جدید نارضایتی اهالی هاکی آغاز شد.

هاکی خراسان رضوی در عصر یخبندان

سینا حسینی/

زمانی که انتخابات هیئت هاکی خراسان رضوی پس از کش‌وقوس‌های فراوان برگزار شد خیلی‌ها تصور می‌کردند مشکلات این رشته ورزشی پس از فوت رئیس پیشین این هیئت به پایان رسیده و فصل جدیدی از مناسبات هاکی آغاز شده است. با گذشت زمانی نسبتاً کوتاه از ورود رئیس جدید نارضایتی اهالی هاکی آغاز شد.

* حامیان دیروز، منتقدان امروز

انتقاد به رفتارهای سیاسی مدیران جدید هیئت سبب شد خانواده هاکی نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند اما واکنشی از سوی مسئولان تازه وارد صورت نگرفت از این رو همان افرادی که پیش از برگزاری انتخابات هیئت هاکی به عنوان حامیان رئیس جدید فعالیت می‌کردند در صف نخست منتقدان قرار گرفتند و با رایزنی‌های مختلف به دنبال رفع اشکالات موجود بودند اما انگار قرار نبود رفتارهای مدیریت جدید تغییر کند.

بی‌توجهی به درخواست‌های فعالان رشته هاکی چه در حوزه مردان و چه بانوان سبب شد برخی علاقه مندان به این رشته ورزشی دست به دامن اداره کل ورزش و جوانان شوند. مسئولان اداره کل ورزش و جوانان پس از دریافت اعتراض‌های متعدد به دنبال حل مشکلات بودند اما مقاومت مسئولان هیئت سبب شد تلاش‌های مدیران اداره کل ورزش و جوانان نیز بی‌نتیجه باقی بماند.

*درخواست مجمع فوق‌العاده

پس از این اتفاقات بود، که برخی اعضای مجمع هیئت هاکی موضوع برگزاری مجمع فوق‌العاده را مطرح کردند و با امضای نامه‌ای از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خواستند بر اساس اساسنامه هیئت هاکی مجمع را با حضور رئیس فدراسیون هاکی برگزار کنند، تا شاید در جلسه مجمع فوق‌العاده رئیس هیئت هاکی پاسخگوی انتقادها و اعتراض‌ها شود.

مکاتبات اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون هاکی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده هاکی خراسان رضوی بی‌نتیجه ماند. مسئولان فدراسیون در پاسخ به درخواست مجمع فوق‌العاده اعلام کردند بهتر است موضوع مدیریت شود، تا شاید مشکلات به وجود آمده برطرف شود اما پاسخ دستگاه ورزش خراسان رضوی یک جمله بود که بایستی جلسه مجمع فوق العاده طبق قانون برگزار شود و فدراسیون موظف است به قانون احترام بگذارد تا مفاد اساسنامه به درستی رعایت شود.

*نامه‌های سرگشاده

همزمان با این اتفاقات، اعتراض‌ها به عملکرد مدیریت هیئت هاکی در رسانه‌های مجازی و نوشتاری نیز افزایش یافت و نامه‌های سرگشاده حامیان آقای رئیس هم آش را شورتر کرد تا مدیران هیئت هاکی رایزنی و لابی خود با مسئولان بلند پایه ورزش و فدراسیون هاکی را برای آرام نگه داشتن فضا آغاز کنند. تا جایی که شایع شد با  دستور مقام بالادستی در وزارت ورزش و جوانان موضوع برگزاری مجمع فوق‌العاده این هیئت از دستور کار خارج شده تا همچنان این هیئت با همین کابینه مدیریتی به فعالیت خود ادامه دهد.

*دلسردی علاقه‌مندان

منتقدان با اشاره به اتفاق مشابهی که در هیئت بسکتبال رقم خورد و مسئولان وزارت ورزش به ماجرای استعفای پوررضایی ورود کردند و مانع از برکناری او شدند پیش‌بینی کردند چنانچه این اتفاق در هاکی هم رقم بخورد روند نزولی این رشته تداوم خواهد یافت و کار به مشکل خواهد خورد که این موضوع به هیچ وجه به سود ورزش استان نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.