قزوین_ رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران شهید بهشتی را شاخص در عملکرد خود قرار دهند.

مدیران شهید بهشتی را شاخص در عملکرد خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی ضمن اشاره به مقام شامخ شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی بعنوان شاخص در زمینه مدیران شایسته بودند چرا که دارای علم و دانش بسیار بوده و به راحتی در مقابل فتنه ها فریب نمی خورد و تسلیم نمی شد. در واقع علم و آگاهی اولین ویژگی هر مدیر است، صلابت و شجاعت از دیگر ویژگی های شهید بهشتی بوده که در مقابل هجمه هایی که به ایشان می شد اقتدار داشتند.

وی افزود: تمام سعی آن شهید گرانقدر اجرای تکلیف بود، برای خوشامد دیگران سخنی نمی گفت و بخاطر ترس از دیگران نیز سکوت نمی کرد.

قدرتی تصریح نمود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر قوه قضائیه اصلاح شود تمام بخش ها اصلاح می گردد، بر این اساس سلامت نظام به سلامت قوه قضائیه باز می گردد، تحرک و پویایی سایر قوا وابسته به پویایی این قوه است .

قدرتی خاطرنشان نمود: دستگاه قضائی به فرموده مقام معظم رهبری دستگاهی است که باید صدردرصد انقلابی باشد یعنی باید آراء و احکام عادلانه، منصفانه، قاطع و شجاعانه صادر شود و در آن به خطوط سیاسی توجه نگردد که اگر سیاست در دستگاه قضا جا باز کند عدالت از این دستگاه خارج خواهد شد، بنابراین سیاست در دستگاه قضا جایی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن اشاره به سیاست ها و اهداف آیت اله رئیسی در قوه قضائیه گفت: شعار رئیس قوه قضائیه تحول در این قوه است بنحوی که بنا به دستور آیت اله رئیسی تمام دادگستری ها در کشوردر حال استخراج قوانینی هستند که دارای ابهام، سکوت، تعارض، اجمال و یا خلاف مسائل شرعی و مصالح کشور، می باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.