گیلان- مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از وجود یک میلیون و ۴۰۰هزار مشترک برق در استان گیلان خبر داد و گفت: در این استان مشکلی بابت تولید برق وجود ندارد و تنها کمبود تولید در سطح کشور و خطوط انتقال شبکه توزیع در استان است که در تلاش هستیم این مشکلات نیز رفع شود.

مشکلی بابت تولید برق در گیلان نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برق منطقه ای گیلان، عظیم بلبل آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت، گفت: یکی از مهم ترین اهداف صنعت برق کشور همزمان با آغاز فصل اوج مصرفی مردم، اصلاح  الگوی مصرف و مدیریت مصرف انرژی برق است.

وی با اشاره به اینکه منابع تامین سوخت های فسیلی محدود است، گفت: استفاده از سوخت های فسیلی سبب آلودگی های زیست محیطی می شود.

بلبل آبادی با تاکید بر اینکه کاهش مصرف برق به معنای عدم استفاده از آن نیست، گفت: با راهکارهای ساده ، درست و هوشمندانه می توان به کاهش الگوی مصرف برق رسید که بدون هیج هزینه ای به اقتصاد ملی کمک خواهد کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه برای احداث هر نیروگاه و شبکه توزیع برق نزدیک به ۲ میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد، گفت: با توجه به هزینه بر بودن صنعت برق نیازمند کمک های همگانی جهت کاهش الگوی مصرف هستیم.

وی از وجود یک میلیون و ۴۰۰هزار مشترک برق در استان گیلان خبر داد و گفت: در این استان مشکلی بابت تولید برق وجود ندارد و تنها کمبود تولید در سطح کشور و خطوط  انتقال شبکه توزیع در استان است که در تلاش هستیم این مشکلات نیز رفع شود.

بلبل آبادی با اشاره به اینکه مشترکان خانگی  بیشترین مصرف کنندگان برق در گیلان هستند،گفت: این در حالیست که  در استان های دیگر بیشترین میزان مصرف برق مربوط به بخش صنعتی است.

وی از افزایش ظرفیت های پست در شهرستان شفت خبر داد و گفت : با افزایش دو برابری این ظرفیت فرصت خوبی در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان شفت قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.