رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی»، همه روز از ساعت ۱۸:۳۰ در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی با نشست‌های «دین، نشاط، زندگی»

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» با هدف تبیین روش‌های تربیت دینی، بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و نیز بهره‌گیری از فرهنگ ائمه اطهار(ع) برای با نشاط شدن جامعه برگزار می‌شود، عنوان کرد: مراحل تربیت دینی فرزند، نقش الگو در تربیت، راهکارهای گرایش به نماز، نقش تشویق و تنبیه در تربیت، علل پرخاشگری در فرزندان، مهرورزی با فرزند و کیفر بی‌مهری، منتظران واقعی، ارتباط موثر با همسر، فضای مجازی و خانواده و ... برخی از عناوین این نشست‌هاست که در طول تابستان به صورت روزانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» هر سال از اواخر خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود و یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های اداره پاسخگویی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده گفت: سلسله جلسات «دین، نشاط، زندگی» در هفته جاری با موضوع بررسی و تبیین مسائل روابط اجتماعی با حضور عموم زائران از ساعت ۱۸:۳۰ در صحن جمهوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین حدائق در این هفته به عنوان استاد کارشناس مباحث مربوط به ارتباط اجتماعی را تبیین خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.