گیلان- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گیلان از پرداخت کمک معیشت به ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار تحت حمایت این نهاد در گیلان خبر داد.

۱۱۵ هزار خانوار کمیته امداد کمک معیشت دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی گیلان، عباس فلاحتی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان کمک‌ معیشت به ‌حساب ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ نفر از مددجویان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان گیلان تعداد خانوارهای تحت پوشش این نهاد را برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند که بخشی از این خانوارها تنها معیشت بگیر و بخشی دیگر نیز از خدمات تک یا چند خدمتی این نهاد بهره‌مند هستند.

فلاحتی میزان مستمری پرداختی به این تعداد از،خانوارهای تحت حمایت را در سه‌ ماهه نخست امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: ۹۹ هزار و ۶۳۹ خانوار از این مددجویان مبلغ یک میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان کمک‌معیشت در قالب مستمری اول دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۹ خانوار نیز مبلغ ۶۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان در قالب مستمری دوم از محل یارانه‌ها دریافت کرده‌اند تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر از جمله برنامه‌ها و اهداف بسیار مهم کمیته امداد گیلان به‌عنوان یک نهاد حمایتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.