همدان- رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به منظور هم اندیشی برای رفع مشکلات امور شهری از جمله مساکن مهر و تعاونی کوثر نیروی انتظامی با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار کردند.

مشکلات مسکن مهر همدان رفع می شود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس شورا  به مشکلات مسکن مهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: این مشکلات سالهای پیش به دلیل بروکراسی اداری باقی مانده که با درایت لازم می توان آن را حل کرد.

کامران گردان اضافه کرد: مراجعان بسیاری مکرراً جهت رفع مشکلات مسکن مهر به شورا مراجعه می کنند که نیاز است با همفکری و همکاری شورا، شهرداری و راه و شهرسازی این مشکلات را حل کرد.

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و اداری شورای شهر همدان هم با تاکید بر رفع مشکلات مساکن مهر، گفت: دو موضوع مهم مسکن مهر و تعاونی کوثر نیروی انتظامی از جمله مواردی است که نیاز به کمک شهرداری و راه و شهرسازی برای حل مشکل دارند.

سید مسعود عسگریان برگزاری جلسه ای جهت رفع مشکلات مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس این جلسه مقرر شد صورت جلسه ای برای رفع مشکلات راه و شهرسازی و شهرداری تهیه شود تا این دو دستگاه اجرایی بتوانند مشکلات مدیریت امور شهری را حل کند.

عسگریان به مشکلات تعاونی نیروی انتظامی کوثر اشاره کرد و یادآور شد: این تعاونی مجوزهای لازم را اخذ کرده و نیاز است بخشی از مشکلات جزیی را شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی هر چه سریعتر مرتفع نماید تا اعضای تعاونی هر چه زودتر صاحب خانه شوند و در این راستا نیز شهرداری همچون گذشته نسبت به رفع موانع حقوقی پرونده راسا رسیدگی و حل و فصل کند.

وی تاکید کرد لازم است با توجه به مباحث حقوقی تمامی مشکلات را با همکاری هم حل کنیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هم در خصوص رفع مشکل مسکن مهر اظهار کرد: محوطه سازی و دیوار حایل یکی از مشکلات مساکن مهر است که اعتباراتی برای این موضوع برای شهر همدان و ملایر در نظر گرفته شده است که می طلبد در این زمینه تفاهمنامه با شهرداری همدان انعقاد شود.

حسن ربانی ارشد اضافه کرد: پیش ‌نویس تفاهم‌نامه برای انعقاد قرارداد با شهرداری تهیه شده است و در حال حاضر شهرداری ملایر با اداره راه و شهرسازی این تفاهم نامه را امضا کرده و لازم است شهرداری همدان نیز در این زمینه اقدام کندتا بتوان اعتبار مورد نظر را تخصیص داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.