نمایشگاه خیریه عکس کارکنان وزارت امور خارجه با عنوان «فوتو دیپلمات، نگاه جهانی - هنر ایرانی» در محل موزه ملک آستان قدس رضوی با حضور محمد جواد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه خیریه عکس  «فوتو دیپلمات» با حضور ظریف در موزه ملک

به گزارش قدس آنلاین: در این نمایشگاه که از سوم تا ششم تیرماه به مدت ۳ روز و برای کمک به سیل زدگان برگزار می‌شود ۵۳ اثر از ۲۷ تن از کارکنان و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه در کنار ۵ اثر برجسته و منتخب شماری از از اساتید بزرگ عکاسی کشور  از جمله افشین بختیار، علی آذرنیا، جواد سعیدی و پیام میرصادقی به نمایش درآمده و در معرض فروش قرار گرفته‌است.

در این نمایشگاه همچنین مجموعه تصاوری  از آثار عکاسان استان اصفهان که به دلیل مجاورت با برخی از مناطق و استان‌های سیل زده به ثبت لحظات سخت مردم در سیل فروردین ماه پرداختند به صورت ویدئویی به نمایش درآمده است.

محمد جواد ظریف در جریان بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه پرسنل وزارت امور خارجه همواره در امور خیریه و کمک به هموطنان خود در بحران‌ها و بالا و سختی‌ها پیشگام بوده‌اند گفت: خوشحالم که من هم قسمتی از این  برنامه خیریه بوده‌ام.

وی درباره امکان برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست در نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور اظهار داشت: به میزانی که سفارتخانه‌های ما بتوانند امکانات در اختیار هنرمندان قرار دهند از کمک به هنر و معرفی هنر ایرانی استقبال می‌کنند البته امکان خدمات دهی سفارتخانه‌های ما به دلیل محدودیت‌های ناشی از صدور ویزا محدود است و این امر در اختیار کشورهای دیگر است.

بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر برای عموم آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.