گیلان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بیش از ۸۰ باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته در استان گیلان متلاشی شد.

۹۰ باند قاچاق مواد مخدر ‌در گیلان متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ، سرهنگ احدالله احدی با بیان اینکه به‌هیچ وجه با قاچاق‌فروش و خرده فروشان مواد مخدر در استان گیلان تعارف نداریم خاطرنشان کرد: متاسفانه مکان مناسب برای ساماندهی معتادان در استان گیلان وجود ندارد و ۱۲۰ عملیات در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در استان گیلان در سال ۹۷ داشتیم.

وی با اشاره به اینکه ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گیلان در سال ۹۷ کشف شد ابراز داشت: در این راستا بیش از ۳۸ هزار نفر دستگیر ‌و بیش از ۸۰ باند از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان گیلان در سال ۹۷ متلاشی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای تعامل بسیار خوب با سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه قضایی استان گیلان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در سه ماهه نخست سال ۹۸، نزدیک به یک تن انواع مواد مخدر در استان گیلان کشف شد.

احدی افزود: بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ نفر از افراد با عناوین قاچاقچی، معتاد و خرده فروش در سه ماهه نخست سال ۹۸ در استان گیلان دستگیر شده و به دستگاه قضایی تحویل داده شدند و در رابطه با مجازات اعدام، این قانون در زمان خودش از وقوع جرم به شکل جدی پیشگیری می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.