قزوین_ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: صدقات جمع آوری شده در استان قزوین ۱۴ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۴ درصدی صدقات علیرغم الکترونیکی شدن پرداخت عوارض

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کمیته امداد امام خمینی قزوین، فرزاد فرهادی بیان کرد: مردم استان قزوین طی سال ۹۷ بیش از ۶۲ میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف به نیازمندان کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ از رشد حدود ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که صدقه سال ۹۷ مردم قزوین با بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیش از ۱۰ درصد از کمک های مردمی را شامل شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سنوات گذشته ۱۰ درصد صدقات استان از طریق  صندوق های صدقات موجود در ایستگاههای عوارضی آزاد راه های قزوین جمع آوری میشد اما علیرغم اینکه عوارض عبور از آزادراه های استان قزوین الکترونیکی شده و دیگر خودرو ها در عوارضی ها توقف نمی کنند، صدقات جمع آوری شده در استان قزوین ۱۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین میزان صدقات مردمی که از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* جمع آوری شده نیز در حال افزایش است یعنی مردم نیکوکار با پرداخت صدقه الکترونیکی بیشتر آشنا شده و تمایل به پرداخت غیرحضوری پیدا کرده اند.

فرهادی توضیح داد: صدقه الکترونیکی از طریق شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷*  با تلفن همراه پرداخت می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به صنادیق صدقات به صورت فیزیکی نیست . معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: پرداخت الکترونیکی از طریق شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷*  منحصر به پرداخت صدقه نیست و مردم نیکوکار حتی برای پرداخت کمک در سایر طرح ها نیز امکان مساعدت را دارند.

وی یادآورشد: در روش پرداخت الکترونیکی صدقات سرعت جمع آوری و هزینه کرد این کمک ها افزایش می یابد و هزینه های جاری جمع آوری صدقات نیز کمتر می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.