البرز- مربی و کارشناس البرزی والیبال ضمن تحلیل شرایط تیم ملی در آستانه صعود به مرحله پایانی لیگ ملت های جهان گفت: در سال های اخیر ایران توانسته توان خود را به کشورهای قدرتمند اثبات کند و اکنون کسب سکوی جهانی یک نیاز اساسی برای والیبال ایران است.

کسب سکوی جهانی نیاز والیبال ایران است

سیاوش کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: والیبال ایران در گذشته حتی در آسیا نیز حرف چندانی برای گفتن نداشت اما امروز فراتر از این قاره بوده و برای مدعیان جهانی خط و نشان می کشد.

وی با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان والیبال ایران گفت: لژیونرهای خوبی در تیم ملی حضور دارند که تمرین آن ها در تیم های اروپایی باعث شده اکنون بهترین دوران خود را در تیم ملی سپری کنند.

این مربی و استعدادیاب والیبال تصریح کرد: خوشبختانه جوانان خوبی به مانند علی اصغر مجرد به تیم ملی تزریق شده اند که بدون شک در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

کریمی با تایید این موضوع که هیچ تیمی به مانند ایران رقابت های لیگ ملت ها را جدی نگرفته است خاطرنشان کرد: کشورهای مدعی والیبال عناوین زیادی از مسابقات جهانی در ویترین افتخارات خود داشته و این طبیعی است که اکنون به فکر جوانگرایی و آماده سازی برای مسابقات المپیک باشند.

وی تصریح کرد: کولاکوویچ مربی بسیار باهوشی است و می داند که در حال حاضر جامعه والیبال ایران چه چیزی را از او و تیم ملی انتظار دارد به همین دلیل در بازی های اخیر اغلب ترکیب اصلی خود را روانه میدان کرده است.

مربی و کارشناس والیبال ضمن پیش بینی دیدارهای نهایی لیگ ملت های جهان گفت: بدون شک دیدارها بسیار حساس و حیاتی خواهد شد و بازیکنان ایران باید بار دیگر توانایی خود را نشان داده و برای کسب سکوی جهانی تلاش کنند.

کریمی در پایان گفت: باتوجه به جوانان خوبی که در کنار بازیکنان باتجربه حضور دارند بعید است که در آینده با مشکل خاصی مواجه شویم این در حالی است که اکنون ملی پوشان باید در اندیشه تاریخ سازی و کسب مقام در رقابت های جهانی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.