فردی که پس از یک دهه تحمل کیفر دوباره رنگ آزادی را دید، یک ماه نشده به اتهام کیف قاپی و گوشی قاپی در مشهد دستگیر شد.

زورگیری یک ماه پس از آزادی!

چندی پیش تعدادی از ساکنان حوزه استحفاظی کلانتری سناباد در فواصل کوتاه به مقر انتظامی مراجعه و اعلام کردند، توسط فردی قوی هیکل که به سلاح سرد مجهز بوده، گوشی و کیف دستی آن‌ها به سرقت رفته است.

با وصول این موارد سرگرد بیگی، رئیس کلانتری سناباد از یکی از تیم‌های تجسس خود خواست تا موضوع را به صورت دقیق بررسی و هرچه سریع‌تر عامل سرقت‌های خشن را مورد شناسایی قرار دهند.

 پلیس در تعقیب یک مجرم خطرناک

در پی این اقدام، تحقیقات میدانی پس از بررسی مستندات ارائه شده از سوی شکات آغاز و مشخصات ظاهری اولیه‌ای از عامل این سرقت‌های خشن بدست آمد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه اقدامات پلیسی نشان می‌داد متهم مسلح به سلاح سرد، بیشتر سرقت‌های خود را در برخی مناطق صورت داده، مأموران روی این نکته تمرکز و پس از کنترل نامحسوس و پوششی مناطق مورد اشاره، فردی را مشاهد کردند که مشخصات ظاهری‌اش با متهم تحت تعقیب همخوانی داشت.

از همین رو متهم در یک عملیات پلیسی به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد.

به محض دستگیر شدن فرد مذکور، با توجه به اینکه احتمال همراه داشتن سلاح سرد از سوی متهم متصور بود، بازرسی بدنی از وی صورت گرفت و در پی این اقدام یک تبر و یک قمه حدوداً ۵۰سانتیمتری کشف شد.

در ادامه متهم به کلانتری سناباد منتقل و از شکات پرونده خواسته شد تا برای شناسایی متهم به کلانتری بیایند.

پس از حضور تعدادی از مالباخته‌ها در کلانتری، متهم از سوی آن‌ها شناسایی و هرکدام نحوه سرقت را بیان کردند.

پس از انجام مراحل مواجهه حضوری شکایت پرونده با متهم حدود ۳۵ ساله، هماهنگی با دستگاه قضایی انجام و سارق خشن به شعبه ۲۰۳ دادسرا منتقل شد.

بنا براین گزارش، با انتقال متهم به شعبه پرونده قضایی، توسط بازپرس پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و برای کشف دیگر جرایم احتمالی، فرد مذکور در اختیار مأموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 گرفتاری در بند، پس از ۱۴ سال حبس!

متهم که سابقه محکومیت طولانی داشت در حاشیه جلسه بازپرسی به خبرنگار ما گفت: من متولد سال  ۶۳ هستم و حدود یک ماه پیش، پس از ۱۴ سال تحمل کیفر از زندان آزاد شدم.

او ادامه داد: جرم من در زمان دستگیری حمل مقداری موادمخدر کریستال بود و امروز هم به اتهام سرقت دستگیر شدم.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.