یکی ار کارشناسان بخش فارسی شبکه تلویزیونی بی بی سی به دلیل اظهارتش مورد هجمه منافقین و سلطنت طلبان واقع شد.

کارشناس بی‌بی‌سی مورد هجمه سلطنت‌طلبان و منافقین+فیلم

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، سخنان یکی از کارشناسان بی‌بی‌سی فارسی به مذاق مجری و مدیران این شبکه خوش نیامد و این استاد دانشگاه به دلیل اظهارات خلاف میل این شبکه و دیگر شبکه های معاند مورد هجمه قرار گرفته است.

ویکتوریا طهماسبی، استاد دانشگاه در تورنتوی کانادا که در یکی از برنامه های این شبکه به عنوان  کارشناس حضور داشت در رابطه با نقش و جایگاه شبکه های معاند گفت: مردم به رسانه های فارسی خارج از کشور اعتماد ندارند و با دیده منفی به اپوزیسیون می نگرند!

این استاد دانشگاه به دلیل بیان این اظهارات شدیدا مورد هجمه سلطنت طلبان و منافقین قرار گرفته است.

طهماسبی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: چرا آمریکایی که مایل ها آن سوی دنیا قرار دارد چرا باید در اطراف مرزهای ایران نیرو و پایگاه نظامی داشته باشد.

وی خطاب به به اصطلاح اپوزوسیون خارج نشین نیز گفت: شما نمی‌توانید هم جنگ رسانه‌ای و هم جنگ اقتصادی علیه یک ملت راه بیاندازی، از یک ملت هیولا بسازی؛ اسلام هراسی و ایران هراسی را رواج بدهی و بعد انتظار داشته باشی مردم ایران به شما بدبین نباشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژمان.اقبالی ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 1
    واقعا آفرین به دید و شعورش کاملا درست میگه امیدوارم با این افکار که تو کشور هم زیاده با استقبال بیشتر روبه رو شن دوست و دشمن مردم و نظام رو از رو ظاهر آدمها نسنجیم امیدوارم روزی به جمله پر معنای جذب حد اکثری و دفع حد حداقلی برسیم
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    ننگ بر بی بی سی و منافقین و سلطنت طلبان
  • سس ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    0 1
    سلام خانم ویکتوریاطهماسبی بااینکه یک روستای بیسوادهستم ونمیدونم چطوری توصیف کنم ازاینکه بااقتدارپشت ملت ایران ایستاده ای ازخداوندمتعال ارزوی سلامتی برای خودت وخانوادت ارزومندم کامران خورشیدی ازاستان فارس