قزوین_ وزیر نیرو گفت: بیش از ۶۴ پروژه در دست اجراست که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه ها، یک هزار میلیارد تومان هزینه را به خود اختصاص می دهد.

وزارت نیرو ۶۴ پروژه در دست اجرا دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح روز یکشنبه در مراسم افتتاح تصفیه خانه محمود آباد نمونه قزوین اظهار داشت: بیش از ۶۴ پروژه در دست اجراست که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه ها، یک هزار میلیارد تومان هزینه را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: در این طرح ها، استاندار و نمایندگان مجلس مشارکت داشته اند.

اردکانیان بیان کرد: پست شبکه برق با ۸۱ میلیارد تومان در تأمین برق پایدار دارد و تصفیه خانه محمود آباد با جمعیتی بالغ بر ۳۸ هزار نفر را پوشش می‌دهد و ۱۷۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب و آبرسانی به سه روستا از فعالیت های مهم محسوب می شود.

وزیر نیرو گفت: بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب پساب از مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون آب مصرفی در کشور تولید می شود.

وی مجموع تصفیه خانه فاضلاب خانگی افتاح شده در کشور را ۲۲۲ تصفیه خانه فاضلاب عنوان کرد و گفت: ۵۲ تصفیه خانه در دولت تدبیر و امید افتتاح شده و پیش بینی می شود که ۳۲ تصفیه خانه تا پایان کار این دولت وارد مدار می‌شود.

اردکانیان با اشاره به مبلغ طرح ها مطرح کرد: ۱۴۳ قرارداد سرمایه گذاری با بخش فاضلاب برای این طرح ها بوده که ارزش آن ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

این مسئول یادآور شد: برنامه های مختلفی در این دولت تدبیر و امید پیش بینی شده است و تا سال ۱۴۰۰ قادر هستیم که ۳۰ روستا به شبکه آب شرب و ۸ روستا را به شبکه برق در هفته متصل کنیم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

لازم به ذکر است در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان قزوین،  پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت دشتابی قزوین افتتاح شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.