مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان از لحاظ جامعه تحت پوشش معلولین در کشور است.

خراسان رضوی دومین استان از لحاظ جامعه تحت پوشش معلولین در کشور

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:از سال ٩٤ تا کنون طرحی بین وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، مستضعفین و اداره بهزیستی کشور امضا و خانواده‌های با ٢معلول و بیشتر شناسایی شدند تا مشکل مسکن آنان برطرف شود که در این طرح از اعتبارات عمومی، اختصاصی و مشارکت‌های مردمی بهره گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:خراسان رضوی دومین استان از لحاظ جامعه تحت پوشش معلولین در کشور است که باید توجه بیشتری به آن شود.


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:در چند سال گذشته تعداد چهار هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی به خانوارهای معلولین واگذار شده و تعداد پنج هزار و ۱۷۲ واحد در حال ساخت می‌باشد.

پوریوسف افزود:سال گذشته حدود ٩٠ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طریق مشارکت‌های مردمی بدست آمد که این رقم نسبت به سال ۹۶ هفده درصد افزایش داشته است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی در حوزه‌های اشتغال، مسکن، غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی در سال ٩٧ رتبه ١ را در سطح کشور بدست آورد که نشان دهنده عزم راسخ خیرین برای کمک و یاری در این حیطه است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی افزود:تعداد دوازده هزار و ٢٥٣ نفر به عنوان خیر در خراسان رضوی ثبت شده اند و برای معلولین دارای سرپرست مبلغ٧٧٠هزار تومان و بدون سرپرست مبلغ٩٢٥هزار تومان ماهیانه کمک خواهند کرد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.