TCL سه سری جدید تلویزیون را معرفی کرد که شامل P۸S ، P۸E و P۸ می شود.

تلویزیون‌های TCL P۸ ، P۸S و P۸E ۴K با اندروید ۹ راه اندازی شد+ قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، TCL سه سری جدید تلویزیون را معرفی کرد که شامل P۸S ، P۸E و P۸ می شود. اندازه تلویزیون ها از اندازه صفحه نمایش ۴۳ اینچ تا ۶۵ اینچ است، هر سه تلویزیون  دارای گواهی اندرویدی گوگل هستند که توسط توابع AI پشتیبانی می شوند.

مشخصات فنی:

TCL P۸S پرچمدار تلویزیون ها است که در نمایشگرهای ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی ارائه می شود، P۸E دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه است، در حالی که P۸S و P۸ یک قاب فلزی دارند.

P۸E در چهار مدل ۴۳ ، ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچی موجود است ، در حالی که P۸ در مدلهای ۴۳ ، ۵۰ و ۵۵ اینچی عرضه می شود، تلویزیون TCL از رزولوشن صفحه نمایش ۴K با پشتیبانی HDR ۱۰+ ، میکرو کم رنگ و طیف گسترده ای از رنگ ها برخوردار است.

یک ویژگی Sport Mode نیز وجود دارد که تصاویر یک مسابقه در حال انجام را جذاب تر می کند، در بخش صدا ، تلویزیون ها به بلندگوهای استریو به همراه پشتیبانی از صدای Dolby Audio و بلوتوث مجهز شده اند و TCL شامل ویژگی های AI مانند موتور تصویر AI و موتور صدا است.

تلویزیون ها تعامل صوتی AI را با استفاده از ریموت کنترل با میکروفون داخلی ارائه می دهند، علاوه بر این ، از کنترل راه دور دکمه های اختصاصی برای دسترسی به برنامه هایی مانند Google Assistant و Netflix وجود دارد.

این تلویزیون ها به برنامه هایی مانند YouTube ، Netflix ، Prime Video ، Hotstar ، Voot و موارد دیگر از قبل نصب شده اند، TCL P۸ Series Android Pie را با دستیار Google داخلی اجرا می کند.

این تلویزیون ها دارای FarField Technology هستند که به کاربران امکان کنترل تلویزیون از طریق دستورهای صوتی را می دهد و با استفاده از هوش مصنوعی ، تلویزیون همچنین می تواند دستگاه های متصل هوشمند مانند چراغ ، پرده و فن های هوشمند را کنترل کند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

مدل ۶۵ اینچی P۸ Supreme پریمیوم ۶۴،۹۹۰ روپیه قیمت دارد در حالی که قیمت مدل ۵۵ اینچی ۴۴۹۹۰ روپیه است.

نوع پایه P۸ Elite از ۲۹.۹۹۰ روپیه شروع می شود و برای مدل ۶۵ اینچی به ۵۹.۹۹۰ روپیه می رسد، P۸ معمولی برای مدل های ۴۳ ، ۵۰ ، ۵۵ و ۶۵ اینچی به ترتیب ۲۷.۹۹۰ روپیه ، ۳۹.۹۹۰ روپیه ، ۳۹.۹۹۰ روپیه و ۵۷.۹۹۰ روپیه قیمت گذاری کرده است.

با تلویزیون های جدید، TCL به نظر می رسد شیائومی ، سامسونگ ، ال جی و سایر برند های معتبر در بازار تلویزیون را به چالش بکشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیروز ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 0
    ما رو اسکل کردید شماها با روپیه به ما قیمت ها رو میگید ؟؟!! اگه به ریال نمیگید حداقل به دلار یا یورو قیمت بزنید