خراسان رضوی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ورزش، زبان مشترک ملت‌ها و سرشار از تفاهم میان‌ آن‌هاست و امیدوارم میزبان خوبی برای دو تیم خارجی و تیم ملی فوتسال کشورمان باشیم.

 ورزش، زبان مشترک ملت‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی ضمن خوش‌آمد گویی به عوامل تیم‌های اسلواکی و بلاروس اظهار کرد: خوشبختانه خراسانی‌ها همواره ثابت کرده‌اند که پتانسیل بالایی در ورزش به ویژه فوتسال دارند. در تیم ملی فوتسال نیز چهره‌های شاخصی از جمله طیبی، بهادری و جاوید از مشهد در سطح بین‌المللی برجسته شده‌اند. مردم مشهد نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند و با شور و اشتیاق مسابقات را دنبال می‌کنند.

وی افزود: ورزش، زبان مشترک ملت‌ها و سرشار از تفاهم میان‌ آن‌هاست. امیدوارم در این تورنمت از هر سه تیم در کنار پرداختن به مسائل فنی، یک بازی جوانمردانه ببینیم. همچنین امیدوارم تیم‌های اسلواکی و بلاروس روزهای خوشی را در مشهد سپری کنند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص پخش زنده مسابقات این تورنمت خاطرنشان کرد: طبق قولی که صداوسیمای خراسان رضوی به ما داده، هر سه دیدار این تورنمت از شبکه خراسان رضوی به طور زنده پخش خواهد شد. برای پخش زنده هر دو بازی ایران از شبکه سه یا ورزش‌ نیز در حال رایزنی هستیم و امکان پخش زنده هر دو دیدار ایران از یکی از شبکه‌های ملی صداوسیما وجود دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.