خراسان شمالی- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخابات را نشان دهنده انگیزه دینی آن ها دانست.

حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخابات نشان دهنده انگیزه دینی آن ها است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه مردم این انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند، گفت: به گفته قرآن کریم آن‌هایی که کاری می‌کنند تا دشمنان شکست ‌خورده و ناراحت شوند؛ ملتی مجاهد هستند، پس خدا آن‌ها را دوست دارد.
وی با اشاره به اینکه خداوند این‌گونه صف‌ها را دوست دارد چراکه صف جهاد سیاسی، جهاد فرهنگی، جهاد بین‌المللی و برون‌مرزی است، ادامه داد: از مردم می‌خواهیم برای اینکه ثواب بیشتری در این کار خیر کسب کنند، جزء اولین‌ها باشند و زودتر در انتخابات شرکت کنند.
وی با اشاره به پیام این حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: ملت ما ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورده، اگر همین راه را ادامه داده و تاب‌آوری بیشتری نشان دهیم، یقیناً سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد.
وی تأکید کرد: این انقلاب با خون شهید سلیمانی، جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد و به‌زودی کاخ متزلزل مستکبران و پیکر رو به احتضار ظالمان از صحنه روزگار محو می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.