سامانه مشاوره تلفنی رایگان ٤٥٢٩٨ از سوی مرکز "سلامت روان رویین "جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

طرح مشاوره تلفنی رایگان ویژه سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا

به گزارش قدس آنلاین، فرج حسینیان، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجاد شده در سطح جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و در پی آن ایجاد استرس و اضطراب و برخی مشکلات روان شناختی در بین افراد جامعه، سامانه مشاوره تلفنی رایگان جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از توان اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در  دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شده  است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه هموطنان از تمام نقاط کشور می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند، ادامه داد:این سامانه بصورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و از روز اول سال جدید با همکاری 100 نفر  از روانشناسان و مشاوران به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب فعالیت خود را آغاز کرده است.

هموطنان می‌توانند از ساعت ١٠ الی ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.