قدس آنلاین: آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم کرد و گفت: این اهانت عظیم از ناحیه برخی کارگردان‌های شیطان صفت و با چراغ سبز صهیونیزم بین‌الملل انجام گرفته است.

هتک حرمت به پیامبر با چراغ سبز صهیونیزم بین‌الملل انجام شده است‌

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، در بیانیه آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: دشمن قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت و عزت آشکار کرد و با ساخت فیلمی موهن کینه‌های درونی خود را آشکار کرد.
آیت الله علوی گرگانی در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: اینان که به زعم خود با این کار قصد زنده کردن دوران جنگ‌های صلیبی و زمینه سازی برای جنگ بین تمدن‌ها را در سر می پرورانند ‌از عذاب سخت الهی غافلند، لکن به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید و بر طبق وعده خدا که می‌فرماید «یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین» به دست خود یا مومنین خانه خراب خواهند شد.
در پایان این بیانیه آمده است: اینجانب این اهانت عظیم را که از ناحیه برخی کارگردان‌های شیطان صفت و با چراغ سبز صهیونیزم بین الملل انجام گرفته را محکوم می‌کنم و امت اسلامی را به هوشیاری نسبت به دسیسه‌های دشمنان فرا می‌خوانم و از شیعیان نیز می‌خواهم با تبعیت از علمای وارسته و آگاه و ولایت فقیه مسیر درست را پیموده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده و خشم خود را به درستی به جهانیان نشان دهند.
انتهای پیام/
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.