همدان _ انشعاب آب ورزشگاه قدس همدان به دلیل بدهی توسط شرکت آب و فاضلاب قطع شد.

انشعاب آب ورزشگاه قدس همدان به دلیل بدهی قطع شد
به گزارش قدس آنلاین  معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص ایناقدام گفت: علت قطعی آب ورزشگاه شهدای قدس همدان بدهی ۱۳ میلیارد ریالی اداره کل ورزش و جوانان استان به این شرکت بوده است.
علی قدیمی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۳ میلیارد ریال بابت حق انشعاب آب و فاضلاب نصب شده در اماکن مربوطه که ۷.۷ میلیارد ریال آن مربوط به پیش از سال ۹۸ بوده، به شرکت آب و فاضلاب استان همدان بدهکار است.
وی افزود: این وجوه طبق قانون باید پیش از نصب انشعابات پرداخت می‌شد که این شرکت در راستای همراهی و همکاری، اقدام به فروش و نصب آنها بدون دریافت مبالغ کامل مذکور کرده است.
وی اضافه کرد:  اداره کل ورزش وجوانان  برای حدود ۱۱۵ فقره انشعاب آب موجود در اماکن مختلف شامل سالن‌های ورزشی، استخرها، ورزشگاه‌ها و اماکن اداری در استان مبلغ ۷.۴ میلیارد ریال بابت آب بها به شرکت آبفای استان بدهکار است این در حالیست که شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان یک مجموعه خدماتی به علت تفاوت بین هزینه تولید و توزیع آب با مشکلات فراوانی در تأمین و توزیع این مایع حیات بخش روبه‌رو است.
معاون خدمات مشترکین ودرامد شرکت آب وفاضلاب استان همدان گفت: متأسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان، از سوی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان عزمی برای پرداخت بدهی دیده نشد و این شرکت براساس ضوابط جاری خود پس از ابلاغ چندین بار اخطار قطع و با هماهنگی استانداری و مجموعه‌های ذیربط مجبور به قطع آب یکی از انشعابات بدهکار در فهرست ۱۱۵ فقره‌ای این اداره کل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.