۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 715901

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: انتشار خبری در برخی کاناهای خبری و نیز فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان این شهر صحت ندارد .

خبر مشاهده پهپاد در آسمان ماهشهر صحت ندارد

قدس آنلاین: محسن بیرانوند در گفت و گو با ایرنا با اشاره به  انتشار یک ویدیو در فضای مجازی در این زمینه گفت: بر اساس اعلام فرماندهان پدافند مستقر در منطقه جنوب هیچ شی ناشناس و یا پرنده ناشناس  تاکنون در منطقه مشاهده نشده و در صورت مشاهده با عکس العمل سریع و قوی پدافند مواجه خواهند شد.

وی گفت: مرکز پدافند جنوب کشور با تمام ظرفیتها به طور شبانه روزی آسمان جنوب کشور خصوصا ماهشهر که دارای حساسیت اقتصادی است را رصد می کند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا پرنده  غیر خودی در آسمان  این منطقه حضور یابد.

وی افزود: پدافند هوایی با هوشیاری کامل منطقه را رصد می‌کند و هیچ شی مشکوکی از تیررس این سامانه در امان نیست.

فرماندار شهرستان ماهشهر ادامه داد: انتظار می رود رسانه های استان در زمینه انعکاس اخبار امنیتی ملاحظات بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان بدون ذکر منبع اخباری را در رسانه‌های خود درج نکند زیرا انتشار اینگونه اخبار کذب دستمایه ای برای رسانه های بیگانه می شود.

بیرانوند تاکید کرد: در سال‌های گذشته پدافند هوایی کشور و بخصوص منطقه خوزستان عملکرد قابل قبولی داشته و هرگونه شی ناشناس و یا پهپادی را بلافاصله منهدم کرده است اما انتشار شایعات در فضای مجازی و برخی رسانه ها خوراک لازم را برای دشمن تامین می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.